Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Počítačová hra demonstrující 3D vizualizační možnosti dnešních internetových prohlížečů
Pagáč, Jakub ; Starka, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce popisuje postup tvorby hry pro webové prohlížeče za pomoci frameworku Babylon.js. Také zmiňuje témata tvorby 3D grafiky na webu, 3D animací a struktury webových aplikací. Hra samotná je psaná pomocí jazyka Typescript a je sdílená pomocí webového serveru využívající Node.js moduly. Jedná se o bojovou hru pro dva hráče, kde jejich postavy bojují za pomoci bojových umění.
Počítačová hra demonstrující 3D vizualizační možnosti dnešních internetových prohlížečů
Pagáč, Jakub ; Starka, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce popisuje postup tvorby hry pro webové prohlížeče za pomoci frameworku Babylon.js. Také zmiňuje témata tvorby 3D grafiky na webu, 3D animací a struktury webových aplikací. Hra samotná je psaná pomocí jazyka Typescript a je sdílená pomocí webového serveru využívající Node.js moduly. Jedná se o bojovou hru pro dva hráče, kde jejich postavy bojují za pomoci bojových umění.
Výukově orientovaná 3D hra v prostředí Českého Krumlova
VELEK, Aleš
Dnes se již v herním světě neklade důraz jen na postřeh, nebo logické myšlení hráče, ale i na to, aby si hráč po odehrání hry zapamatoval příběh, který mu hra předá. Vyprávění příběhu ve hře je trochu jiné než ve filmu, ale konečný důsledek může být stejný. Tato práce "Výukově orientovaná hra v prostředí Českého Krumlova" je zaměřena na tvorbu hry umožňující volný pohyb po 3D prostředí a na technologii pro tuto práci využitou. Pro programování hry bude využito technologie, která dovoluje tvorbu aplikací ve více platformách. Pohyb hráče bude založen na základních herních prvcích, jako je průlet či chůze. Dále budou tvořeny skripty pro interakci uživatele s prostředím. Pro import celého města bude hledán nejvhodnější formát jak samotných modelů, tak textur. Podle možností zvoleného prostředí pro vývoj bude navržen příběh hry (scénář), který bude korespondovat s historií i současností města Český Krumlov, a bude hráče motivovat v dalším postupu hrou.
Nastavení virtuální ekonomiky uvnitř MMOG
Husárik, Braňko ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Svatoš, Oleg (oponent)
Práce se věnuje problematice správného nastavení virtuální ekonomiky Massive Multiplayer Online Game tak, aby hra byla v této oblasti konkurenceschopná ostatním produktům na trhu. Kromě nastavení ekonomiky na konkrétním přikladu obsahuje i analýzu trhu počítačových a konzolových her, srovnání virtuální ekonomiky s reálnou a dále pak porovnání vybraných virtuálních ekonomik na základě nadefinovaných kritérií. Primárním cílem práce je vytvořit postup pro nastavení virtuální ekonomiky a jeho ověření. Dalším cílem je pak vedle vytvoření analýzy trhu her a srovnání ekonomik i demonstrace postupu výroby webové hry. Při tvorbě hry je kladen důraz na její analýzu proveditelnosti, na jejímž základě byla hra realizována, a na nastavení ekonomiky. Součástí práce je i ověření správnosti postupu tohoto nastavení podle navržených kritérií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.