Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Non-equity Crowdfunding: Funding Success and Dynamics on Hithit
Machová, Veronika ; Gregor, Martin (vedoucí práce) ; Švarcová, Natálie (oponent)
Non-equity Crowdfunding: Funding Success and Dynamics on Hithit Veronika Machová Abstrakt Non-equity crowdfunding, inovativní způsob financování nových nápadů, v posledních letech enormně roste. Crowdfundingové projekty jsou většinou charakterizovány předem stanoveným peněžním cílem a délkou kampaně. Potenciální přispěvatelé mohou navíc pozorovat úroveň financování, kterou poskytují jiní, což naznačuje, že informace o předchozích příspěvcích hrají zásadní roli v chování přispěvatelů. Získali jsme data z české crowdfundingové platformy Hithit, což nám umožnilo empiricky analyzovat determinanty úspěchu a dynamiku financování crowdfundingových projektů. Výsledky z několika probit regresí ukazují, že kratší kampaně a kampaně, které nabízejí soukromé odměny nižší hodnoty, mají větší pravděpodobnost úspěchu-ale tyto výsledky neprokazují kauzalitu. Krátká kampaň signalizuje sebevědomí; tento pozitivní signalizační efekt převažuje nad efektem marketingových příležitostí u dlouhé kampaně. Uplatněním modelu fixních efektů na panelová data jsme zjistili, že výše příspěvků je negativně spojena s již dosaženou úrovní financování, což dokládá existenci free-riding efektu. Dopad minulých příspěvků se však v závěrečné fázi kampaně obrátí, protože se zvyšuje riziko selhání. Navíc jsme prokázali významný pozitivní efekt...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.