Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingový plán ke zvýšení prodeje čerstvých těstovin La Brusla Pasta
Bařinová, Michaela ; Janásová, Martina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového plánu pro firmu La Brusla Pasta, která vyrábí čerstvé těstoviny. Práce je členěna na část teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části jsou objasněny základní principy tvorby marketingového plánu, strategie plánování a marketingové komunikace firmy. V analytické části jsou provedeny analýzy vnějšího, vnitřního prostředí a vlastní dotazníkové šetření. Na základě zjištěných výsledků jsou v návrhové části vypracovány jednotlivé návrhy řešení, včetně rozpočtu a časového harmonogramu, které zlepší hospodářské výsledky firmy a její pozici na trhu.
Marketingový plán ke zvýšení prodeje čerstvých těstovin La Brusla Pasta
Bařinová, Michaela ; Janásová, Martina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového plánu pro firmu La Brusla Pasta, která vyrábí čerstvé těstoviny. Práce je členěna na část teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části jsou objasněny základní principy tvorby marketingového plánu, strategie plánování a marketingové komunikace firmy. V analytické části jsou provedeny analýzy vnějšího, vnitřního prostředí a vlastní dotazníkové šetření. Na základě zjištěných výsledků jsou v návrhové části vypracovány jednotlivé návrhy řešení, včetně rozpočtu a časového harmonogramu, které zlepší hospodářské výsledky firmy a její pozici na trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.