Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy
Parfusová, Zuzana
Parfusová, Z. Chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu s doplňky stravy. Jejím cílem je identifikace faktorů, které ovlivňují chování spotřebitelů na daném trhu. Dílčím cílem je zjistit, zda na spotřebitele při výběru a nákupu doplňků stravy působí framing efekt. Teoretická část vychází z odborné literatury a zaobírá se pojmy týkajícími se sledované problematiky. Analytická část zahrnuje analýzu sekundárních i primárních dat. Na základě získaných výsledků z provedených analýz jsou navržena doporučení pro podnikatelské subjekty působící na trhu s doplňky stravy.
Framing efekt v marketingu
Žochová, Denisa
Diplomová práce pojednává o problematice framing efektu, což je kognitivní před-sudek demonstrující lidskou iracionalitu a nabízí doporučení vhodná pro aplikaci při komunikaci ceny a marketingových aktivitách. Doporučení jsou postavena na analýzách výsledků dotazníkového šetření a měření eye trackingového experimen-tu. Potenciální vliv rámování byl aplikován na vzdělanější vrstvu generace Y, kde u 6 z 10 případů byla existence potvrzena. Mezi další zjištění patří i fakt, že ženy jsou více citlivé na rám spjatý s životním prostředím a muži spíše na framing finančního charakteru.
Vliv finančních pobídek na dárcovství krve
Platilová, Alena ; Špecián, Petr (vedoucí práce) ; Chytilová, Helena (oponent)
Práce se zabývá přístupy neoklasické a behaviorální ekonomie v oblasti dárcovství krve. Základní otázkou je, zda mají finanční stimuly pozitivní či negativní vliv. Hlavní závěry světových studií behaviorálních ekonomů se týkají vytěsňovacího efektu, tedy negativního vlivu finančních pobídek. Informace o systému dárcovství krve zprostředkoval Ústav zdravotnických informací a statistiky ČR, pomocí nichž analyzuji systém dárcovství krve v ČR. Další data byla získána z vlastního dotazníkového šetření, který testoval postoj vysokoškolských studentů k finančním pobídkám na dárcovství krve. Pomocí regresní analýzy lze určit cenu za jeden odběr krve prostřednictvím vysvětlujících proměnných, mimo jiných i vlivu behaviorálního přístupu tzv. framing efektu. Mezi nejvýznamnější determinanty ceny za jeden odběr krve patří věk, vzdělání i postoj k odměňovanému dárcovství.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.