Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Využití interaktivní tabule v hodinách literární výchovy na 1.stupni ZŠ
Šebková, Lucie ; Klumparová, Štěpánka (vedoucí práce) ; Hausenblas, Ondřej (oponent)
Cílem této diplomové práce je zmapovat možnosti využití interaktivní tabule v počáteční fázi výuky literární výchovy, v tzv. evokaci, a to na základě formulovaných poznatků o potřebách a zájmech prepubescentního čtenáře shrnutých v teoretické části. Praktická část spočívá v porovnání výuky s implementací interaktivní tabule a bez ní, přičemž plány vyučovacích lekcí jsou koncipovány podle modelu E-U-R. Provedeným výzkumem jsem zjistila, že práce s interaktivní tabulí ve čtenářské výchově umožňuje více motivovat žáky k předvídání, usnadňuje učiteli modelaci při zavádění metod rozvíjejících čtenářské strategie, umožňuje lepší vizualizaci problematických míst v textu a nabízí netradiční a účinný způsob sdílení myšlenek a výstupů žáků. Přínosem této práce je nalezení efektivních způsobů využití interaktivní tabule v čtenářské výchově na prvním stupni základních škol zejména pro fázi evokace.
Využití interaktivní tabule v hodinách literární výchovy na 1.stupni ZŠ
Šebková, Lucie ; Klumparová, Štěpánka (vedoucí práce) ; Hausenblas, Ondřej (oponent)
Cílem této diplomové práce je zmapovat možnosti využití interaktivní tabule v počáteční fázi výuky literární výchovy, v tzv. evokaci, a to na základě formulovaných poznatků o potřebách a zájmech prepubescentního čtenáře shrnutých v teoretické části. Praktická část spočívá v porovnání výuky s implementací interaktivní tabule a bez ní, přičemž plány vyučovacích lekcí jsou koncipovány podle modelu E-U-R. Provedeným výzkumem jsem zjistila, že práce s interaktivní tabulí ve čtenářské výchově umožňuje více motivovat žáky k předvídání, usnadňuje učiteli modelaci při zavádění metod rozvíjejících čtenářské strategie, umožňuje lepší vizualizaci problematických míst v textu a nabízí netradiční a účinný způsob sdílení myšlenek a výstupů žáků. Přínosem této práce je nalezení efektivních způsobů využití interaktivní tabule v čtenářské výchově na prvním stupni základních škol zejména pro fázi evokace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.