Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro podporu získání nových zákazníků ve slévárenství
Kosour, Vojtěch ; Drápela, Miloslav (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku vstupu konkrétní firmy na nový trh v oblasti průmyslových trhů (B2B). Teoretická část rozebírá problematiku tvorby marketingového plánu, definuje souvislosti, postup tvorby a použitelné metody. V analytické části práce jsou obecná teoretická východiska aplikována na podmínky firmy MCAE Systems s.r.o., která chce své produkty nabízet na slévárenském trhu. Návrhová část předkládá možný postup proniknutí na slévárenský trh.
Návrh marketingové strategie pro podporu získání nových zákazníků ve slévárenství
Kosour, Vojtěch ; Drápela, Miloslav (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku vstupu konkrétní firmy na nový trh v oblasti průmyslových trhů (B2B). Teoretická část rozebírá problematiku tvorby marketingového plánu, definuje souvislosti, postup tvorby a použitelné metody. V analytické části práce jsou obecná teoretická východiska aplikována na podmínky firmy MCAE Systems s.r.o., která chce své produkty nabízet na slévárenském trhu. Návrhová část předkládá možný postup proniknutí na slévárenský trh.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.