Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Naplňování cílů Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání v lesní mateřské škole
KOŠNAROVÁ, Terezie
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi naplňování cílů Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání v podmínkách lesní mateřské školy. V teoretické části nalezneme kapitoly věnované charakteristice lesních mateřských škol, jejich historii u nás i ve světě a jejich právnímu zakotvení. Dále jsou zde popsány cíle Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání, jejich naplňování, plánování a evaluace v mateřské škole. V praktické části je popsána realizace integrovaného bloku v Lesní mateřské škole Remízek prostřednictvím její evaluace zaměřené na naplňování cílů rámcového kurikula.
Výběr vzdělávacího zařízení z pohledu rodičů dětí docházejících do lesních školek
Štanclová, Tereza ; Mouralová, Magdalena (vedoucí práce) ; Hejzlarová, Eva (oponent)
Tato práce pojednává o problematice výběru vzdělávacích zařízení z pohledu rodičů dětí docházejících do lesních školek. Práce nabízí odpověď na otázky, které důvody vedly rodiče k zápisu potomka do lesní školky a jakým způsobem tito rodiče vybírají zařízení, kam potomka přihlásí k nástupu do primárního vzdělávání. Snahou je lépe rozpoznat jevy stojící za sledovaným početním nárůstem lesních školek v České republice a nastínit důvody jejich zakládání, ale i možné otázky týkající se jejich trvalosti v čase. Cílem práce je zodpovězení otázky, jakým způsobem reagují rodiče - coby klienti vzdělávací politiky a veřejně političtí aktéři - na dostupnou nabídku těchto služeb. V rámci práce jsou identifikovány nejen podobné znaky klientů lesní pedagogiky, jejich hodnotové preference a očekávání od vzdělávání, ale byly blíže popsány i tři typy lesních školek a specifické komunity, které se uvnitř nich rozvinuly. Práce předkládá osvětlení, jaké vzdělávání je občanskou společností navštěvující lesní školky skutečně poptáváno a jakým směrem lze nabízené vzdělávací služby dále rozvíjet, zda existence lesních školek pramení z potřeby rodičů edukovat dítě specifickým způsobem, nebo zda se jedná o jev pramenící z obecné potřeby rodičů umístit dítě do kolektivního zařízení. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.