Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv změn sazeb DPH na nákupní chování
Němcová, Petra ; Zinecker, Marek (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku vlivu změn sazeb daně z přidané hodnoty na nákupní chování. Konkrétně se jedná o průzkum vlivu změn sazeb daně z přidané hodnoty na objemy nákupů potravinářských produktů, typických pro spotřebu domácností. Kromě identifikace chování zákazníků při změnách sazeb daně z přidané hodnoty, práce přináší doporučení jak využít této znalosti při cenové tvorbě a budování konkurenceschopnosti firmy.
Udržitelnost malých a středních potravinářských maloobchodních formátů na českém trhu
Feist, Patrik
Feist, P. Udržitelnost malých a středních potravinářských maloobchodních formátů na českém trhu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Diplomová práce se zabývá udržitelností malých a středních potravinářských formátů na českém trhu. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout opatření vedoucí ke zvýšení udržitelnosti malých a středních maloobchodních firem působících na českém trhu. Práce zkoumá maloobchodní trh potravin, sleduje preference zákazníků a identifikuje hlavní faktory ovlivňující zákazníky na maloobchodním potravinářském trhu. V diplomové práci je využita technika marketingového výzkumu, a to dotazníkové šetření. Výstupem práce je určení hlavních faktorů, které ovlivňují chování zákazníků na maloobchodním trhu potravin a návrhy doporučení pro tradiční české obchodníky.
Věrnostní systémy v potravinářském maloobchodě
SYMOVONYK, Nadiya
Tato bakalářská práce je zaměřena na věrnostní systémy v potravinářském maloobchodě na českém spotřebním trhu. V době společnosti, kdy jsou data klíčovou výhodou oproti konkurenci potřebují řetězce získat co nevíce dat o spotřebiteli pro zvýšení tržeb. Spotřebitelé jsou naopak motivováni výhodnými nabídkami, které jsou rozhodujícím faktorem při tvoření kupního rozhodnutí. Cílem této bakalářské práce je porovnat věrnostní programy na českém potravinářské trhu a zhodnotit postoje a vnímání spotřebitelů ve věku 18-29 let. Praktická část je uskutečněna formou dotazníkového šetření na základě, kterého jsou sestaveny akční kroky pro obchodní řetězce.
Vliv změn sazeb DPH na nákupní chování
Němcová, Petra ; Zinecker, Marek (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku vlivu změn sazeb daně z přidané hodnoty na nákupní chování. Konkrétně se jedná o průzkum vlivu změn sazeb daně z přidané hodnoty na objemy nákupů potravinářských produktů, typických pro spotřebu domácností. Kromě identifikace chování zákazníků při změnách sazeb daně z přidané hodnoty, práce přináší doporučení jak využít této znalosti při cenové tvorbě a budování konkurenceschopnosti firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.