Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití typografie pro management podniku.
Bedřichová, Jana ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Brixí, Radim (oponent)
Tato práce analyzuje problémy vizuální komunikace a interpretace vizuálních informací. Zaměřuje se na aspekty psychologické, typografické a teorii barev, jež je vhodné zohlednit při návrhu dokumentu. Práce se také zabývá oblastí interpretace informací příjemcem. Úvodní část práce je úvodem do problematiky firemní identity (a jejích složek) a vymezuje její styčné body s oblastí psychologie a designu. Následující kapitoly zahrnují základní poznatky z oblasti typografie, psychologie, kompozice, designu a teorie barev. Tyto kapitoly uvádějí teoretická východiska, uplatnitelná v oblasti firemního designu. Poslední kapitola práce definuje redesign firemního vizuálního stylu a na konkrétních příkladech z praxe ukazuje propojení s teoretickými poznatky uvedenými v této práci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.