Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
On-line aplikace marketingu ve stavebnictví
Krupík, Pavel ; Hanák, Tomáš (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
V této diplomové práci jsem se nejprve teoreticky zabýval obecně marketingem, marketingem služeb a nejpoužívanějšími pojmy internetového marketingu. Dále pak procesem tvorby a užití firemního rozpočtu a možností podnikového rozvoje, což zahrnovalo analýzy marketingové prostředí, vyhodnocení stávajících aktivit a určení jejich hodnoty, stanovení cílů a jejich hodnoty a akční plán. V druhé části jsem vše aplikoval na společnost REAL SPEKTRUM, a.s. včetně vybraných analýz a po vyhodnocení stávajících aktivit, stanovení cílů a navržení akčních plánů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.