Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Faktoring jako nástroj řízení pohledávek
Jochová, Eva ; Chaloupka, Tomáš (oponent) ; Čižinská, Romana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce představuje faktoring jako jeden z nástrojů aktivního ovlivňování úvěrového rizika, který vytváří nové možnosti přístupu dodavatele k finančním zdrojům. Práce ověřuje výhodnost tohoto moderního způsobu financování ve vybrané společnosti. Přičemž výhodnost je hodnocena porovnáním nákladů faktoringu s jeho přínosy. Na závěr jsou navrhnuty další možné způsoby zlepšení současného stavu řízení pohledávek ve společnosti, které by přispěly k celkovému ztransparentnění správy a inkasa pohledávek.
Ochrana klienta finančních služeb
Blumental, Eva ; Kohajda, Michael (vedoucí práce) ; Kotáb, Petr (oponent)
Název: Ochrana klienta finančních služeb Klíčová slova: klient, spotřebitel, finanční služba, vklady, úvěry Abstrakt Tato práce se věnuje ochraně klienta finančních služeb, představuje relevantní právní úpravu a analyzuje, v jaké míře jednotlivé právní předpisy a instituty tuto ochranu klientům finančních služeb poskytují. V úvodu práce jsou vysvětleny motivy pro výběr tohoto tématu, jež byly hodně ovlivněny v současnosti probíhající debatou ohledně podoby některých druhů finančních služeb, stejně jako nastíněna metoda zpracování práce a zdroje, z nichž je čerpáno. První kapitola se věnuje důkladnému vymezení pojmu "klient" a "finanční služby" v kontextu této práce. Klient je v této práci chápán jako spotřebitel, přičemž první podkapitola přináší porovnání pojmu spotřebitele tak, jak jej vymezují jednotlivé právní předpisy. Otevírá také prostor pro polemiku, zda by se stejné míry ochrany nemělo dostávat např. také živnostníkům a přináší argumenty, proč by se srovnatelná ochrana měla vztahovat i na ně. Druhá část kapitoly se věnuje rámcovému vymezení finančních institucí a dvou konkrétních druhů finanční služby - přijímání vkladů a poskytování úvěrů. Ve druhé kapitole jsou vymezeny jednotlivé právní předpisy, jejichž hlavní dělení v této práci je na sektorové a průřezové. Pozornost je věnována též relevantní...
Ochrana klienta finančních služeb
Blumental, Eva ; Kohajda, Michael (vedoucí práce) ; Kotáb, Petr (oponent)
Název: Ochrana klienta finančních služeb Klíčová slova: klient, spotřebitel, finanční služba, vklady, úvěry Abstrakt Tato práce se věnuje ochraně klienta finančních služeb, představuje relevantní právní úpravu a analyzuje, v jaké míře jednotlivé právní předpisy a instituty tuto ochranu klientům finančních služeb poskytují. V úvodu práce jsou vysvětleny motivy pro výběr tohoto tématu, jež byly hodně ovlivněny v současnosti probíhající debatou ohledně podoby některých druhů finančních služeb, stejně jako nastíněna metoda zpracování práce a zdroje, z nichž je čerpáno. První kapitola se věnuje důkladnému vymezení pojmu "klient" a "finanční služby" v kontextu této práce. Klient je v této práci chápán jako spotřebitel, přičemž první podkapitola přináší porovnání pojmu spotřebitele tak, jak jej vymezují jednotlivé právní předpisy. Otevírá také prostor pro polemiku, zda by se stejné míry ochrany nemělo dostávat např. také živnostníkům a přináší argumenty, proč by se srovnatelná ochrana měla vztahovat i na ně. Druhá část kapitoly se věnuje rámcovému vymezení finančních institucí a dvou konkrétních druhů finanční služby - přijímání vkladů a poskytování úvěrů. Ve druhé kapitole jsou vymezeny jednotlivé právní předpisy, jejichž hlavní dělení v této práci je na sektorové a průřezové. Pozornost je věnována též relevantní...
Faktoring jako nástroj řízení pohledávek
Jochová, Eva ; Chaloupka, Tomáš (oponent) ; Čižinská, Romana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce představuje faktoring jako jeden z nástrojů aktivního ovlivňování úvěrového rizika, který vytváří nové možnosti přístupu dodavatele k finančním zdrojům. Práce ověřuje výhodnost tohoto moderního způsobu financování ve vybrané společnosti. Přičemž výhodnost je hodnocena porovnáním nákladů faktoringu s jeho přínosy. Na závěr jsou navrhnuty další možné způsoby zlepšení současného stavu řízení pohledávek ve společnosti, které by přispěly k celkovému ztransparentnění správy a inkasa pohledávek.
Analýza akviziční marketingové strategie mBank
Zejda, Vladimír ; Jablonský, Petr (vedoucí práce)
Tato práce zkoumá rozhodovací proces spotřebitele na trhu finančních služeb. Kombinací poznatků z oborů marketingu, financí, psychologie, ekonomie, sociologie a chování spotřebitele představuji komplexní model kupního rozhodovacího procesu klienta finančních služeb. Ve druhé části potom model aplikuji na případ vstupu nové banky na český retailový bankovní trh -- mBank v roce 2007. S jeho pomocí pak vysvětluji nárůst klientské báze banky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.