Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza možností affiliate marketingu
Koucký, Lukáš ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Práce se zabývá vstupem na finanční online trh pomocí affiliate marketingu v podobě marketingových aktivit k akvizici potenciálních klientů a jejich následné zobchodování. Cílem práce je nalézt optimální kombinaci kanálů vhodných pro oslovení potenciálních zákazníků tohoto segmentu. Použitím statistik běžných zákazníků byly nastaveny a realizovány různé marketingové kampaně. Na základě návratnosti investice jsou identifikovány úspěšné. Nejvýkonnější se ukázala kampaň v platformě Facebook, která díky detailními zacílení dosáhla nejvyšší návratnosti. Stěžejní se ukázalo zjednodušení nákupního procesu pro zákazníka (jednoduchost formuláře a jeho rychlé vyplnění) a kvalitní komunikace s potenciálním zákazníkem. Vyšší efektivity testovaných kampaní lze na základě provedené analýzy dosáhnout vylepšením vzhledu a funkcionality webových stránek a nabídkou souvisejících produktů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.