Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza lokalizačních strategií vybraných maloobchodních řetězců v Praze
Bartošek, Petr ; Sýkora, Luděk (vedoucí práce) ; Drtina, Tomáš (oponent)
Analýza lokalizačních strategií vybraných maloobchodních řetězců v Praze ABSTRAKT Diplomová práce se zabývá analýzou vybraných maloobchodních et zc na území Prahy. Výzkum jsem koncipoval do t í tematických oblastí: prostorové vzorce a distribuce maloobchodních jednotek, vzdálenost prodejen k zastávkám MHD a docházková dostupnost obyvatelstva k prodejnám potravin. V první ásti seznamuji tená e se skute nostmi, které m ly vliv na sou asnou podobu tohoto odv tví v esku a zejména v hlavním m st . Následuje analytická ást, ve které podrobuji vytvo ené skupiny, kategorie i samotné et zce maloobchodních aktér výzkumu prostorových konfigurací v rámci m stského prost edí. Výsledky ukázaly, že maloobchodní prost edí je na území hlavního m sta velmi koncentrované. Rozdíly v prostorové distribuci mezi jednotlivými kategoriemi i et zci jsou zna né a odráží obchodní strategii i historický vývoj daného odv tví nebo spole nosti. I p es existenci díl ích nedostatk je dostupnost plnosortimentních prodejen potravin uspokojující. Klí ová slova: lokaliza ní strategie, prostorové vzorce, maloobchod, metoda nejbližšího souseda, dostupnost prodejen s potravinami
Analýza marketingové komunikace vybrané značky
Tošnarová, Petra ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané značky v segmentu restaurací rychlého občerstvení. Cílem této práce je na základě výsledků analýzy komunikačních aktivit značky se zaměřením na reklamu, její komunikační účinky a její vnímání a hodnocení spotřebiteli navrhnout vhodná doporučení, která by vedla ke zvýšení efektivity reklamy. Teoretická část práce je věnovaná teorii marketingové komunikace, podrobně je popsána tvorba efektivní komunikace, reklama jako taková a moderní trendy. Praktická část se v úvodu věnuje přiblížení značky a její cílové skupiny. Dále je popsán model marketingové komunikace fungující u vybrané značky se zaměřením na reklamu, která je konfrontována s teoretickými poznatky o tvorbě efektivní reklamy. Identifikované problémové oblasti jsou podrobeny dotazníkovému šetření. Na základě zjištěných výsledků jsou následně formulovány závěry a doporučení ke změně v reklamě značky.
Finanční řízení nové firmy
Zemanek, Anton ; Krauseová, Jaruše (vedoucí práce) ; Tyll, Ladislav (oponent)
Ve své práci zaměřil na finanční řízení nově zakládaného podniku. Cílem práce je ukázat nejen pravděpodobný vývoj podniku v několika letech po založení, ale i zhodnotit možné dopady různých výší poptávky po jeho produktech. V zadání jsem dostal za úkol zhodnotit možnosti fungování podniku, jeho vývoj a stabilitu v případě že odchylka tržeb podniku bude stanovena +- 20 %. Proto jsem v MS Excellu vytvořil model fungování nově založené firmy, podnikající v fast-food odvětví. V tomto modelu jsem na základě předpokladů, které uvádím, kvantifikoval hlavní finanční veličiny, determinující stavy podniku podle očekávaného vývoje odbytu - prodeje jeho produkce. Stanovil jsem intervaly, ve kterých provozní a finanční činnost podniku podstatně liší. A dále sestavil plánovanou rozvahu majetku a kapitálu podniku od jeho založení, a nadále po dobu 5-ti let. Plánovaný výkaz zisku a ztrát a výkaz cash-flow rovněž pro období pětiletého vývoje a také možnosti jednotlivých stavů světa. Následně bylo třeba chod podniku zhodnotit. Pro to jsem využil nástrojů finanční analýzy, oceňování podniku a finančního modelování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.