Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spotřební chování v oblasti m-commerce
Křivák, Martin
Křivák, M. Spotřební chování v oblasti m-commerce. Diplomová práce. Brno: Men-delova univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá spotřebním chováním v oblasti m-commerce (mobilní komerce). Z primárního výzkumu pomocí dotazníkového šetření je zjiš-těno, že spotřebitelé vnímají jako největší výhody m-commerce možnost nakupo-vat kdykoliv a odkudkoliv a pohodlnost. Na druhou stranu jako největší nevýhody vnímají těžkou adaptaci starších lidí a omezený fyzický kontakt. Faktory, které nejvíce ovlivňují spotřebitelské chování jsou ceny, nabídka a dostupnost a uživatel-ská přívětivost. Také je zjištěno, že spotřebitelé nejvíce nakupují zboží nebo služby z těchto kategorií: potraviny, nápoje a krmivo pro zvířata, oblečení a doplňky a také elektronika. Pomocí shlukové analýzy jsou spotřebitelé rozděleni do čtyř segmentů a pro každý z nich jsou stanovena doporučení pro prodejce.
Chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy
Parfusová, Zuzana
Parfusová, Z. Chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu s doplňky stravy. Jejím cílem je identifikace faktorů, které ovlivňují chování spotřebitelů na daném trhu. Dílčím cílem je zjistit, zda na spotřebitele při výběru a nákupu doplňků stravy působí framing efekt. Teoretická část vychází z odborné literatury a zaobírá se pojmy týkajícími se sledované problematiky. Analytická část zahrnuje analýzu sekundárních i primárních dat. Na základě získaných výsledků z provedených analýz jsou navržena doporučení pro podnikatelské subjekty působící na trhu s doplňky stravy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.