Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání efektivity problémově a klasicky vedené výuky u žáků vyššího gymnázia
Vošmerová, Blanka ; Čížková, Věra (vedoucí práce) ; Čechová, Marie (oponent)
V diplomové práci je porovnávána efektivita problémově a klasicky vedené výuky u žáků vyššího gymnázia na příkladu tematického celku dýchání člověka. Efektivita byla porovnávána pomocí výzkumného nástroje, který obsahuje pretest, posttest I a posttest II. Výsledky žáků v testech byly statisticky vyhodnoceny pomocí dvouvýběrových testů a korelační analýzy. Práce obsahuje také přípravy na dvě varianty výuky a praktická cvičení (včetně PowerPointové prezentace) a názory českých a zahraničních autorů na problémovou výuku a efektivitu ve školách.
Porovnání efektivity problémově a klasicky vedené výuky u žáků vyššího gymnázia
Vošmerová, Blanka ; Čechová, Marie (oponent) ; Čížková, Věra (vedoucí práce)
V diplomové práci je porovnávána efektivita problémově a klasicky vedené výuky u žáků vyššího gymnázia na příkladu tematického celku dýchání člověka. Efektivita byla porovnávána pomocí výzkumného nástroje, který obsahuje pretest, posttest I a posttest II. Výsledky žáků v testech byly statisticky vyhodnoceny pomocí dvouvýběrových testů a korelační analýzy. Práce obsahuje také přípravy na dvě varianty výuky a praktická cvičení (včetně PowerPointové prezentace) a názory českých a zahraničních autorů na problémovou výuku a efektivitu ve školách.
Aktivizující metody a techniky učení v předmětu chemie na základní škole
BUDKOVÁ, Veronika
Cílem práce bylo prokázat efektivitu vhodných technik učení a aktivizujících metod do výuky předmětu chemie. Snahou bylo zvýšit aktivitu žáků, vhodným vedením vyučovací hodiny je zaujmout probíraným učivem a dosáhnout lepšího pochopení učiva u vybrané skupiny žáků na konci výzkumu. V rámci experimentu byly zvoleny dvě skupiny žáků z 9. tříd. Každá třída se nacházela na jiné škole. Za experimentální skupinu byla zvolena třída na Základní škole v Počátkách. Při experimentální výuce byla výuka doplňována vhodnými aktivizujícími metodami a technikami učení. Kontrolní skupinu tvořila třída ze Základní školy ve Žďáru nad Sázavou. Tato skupina byla vyučována tradičními metodami. Na základě vyhodnocení vstupních a výstupních testů byly získány výsledky, které potvrdily efektivitu experimentální výuky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.