Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Autosalon
Bajer, Radim ; Manová, Ludmila (oponent) ; Maceková, Věra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektové dokumentace pro provádění stavby objektu autosalon ve městě Žďár nad Sázavou. Projekt a přílohy jsou převážně zpracovány dle současně platných zákonů, vyhlášek a norem. Navrhovaný objekt se nachází na parcele č. 6167/2. Parcela je součástí katastrálního území města Žďár nad Sázavou. Území, na kterém je objekt navržen je podle územního plánu z roku 2010 vedeno jako zastavitelné území. V blízkosti jsou vedeny všechny potřebné inženýrské sítě. Objekt je funkčně rozdělen na dvě části, které jsou ovšem všechny provozně i stavebně propojeny. První část tvoří výstavní sál o kapacitě 7 vystavovaných modelů vozidel. Dále je tvořena administrativním zázemím pro personál včetně hygienického zázemí pro zaměstnance i návštěvníky. Druhou část tvoří autoservis pro osobní a lehká užitková vozidla se čtyřmi pracovními stání. Stavba je navržena z železobetonového sloupového konstrukčního systému. Půdorysný rozměr autosalonu je 31,06x22,6m. Půdorysný rozměr autoservisu je 30,74x18,84m. Obvodový plášť autosalonu je navržený z keramických tvárnic tl.250mm. Obvodový plášť autoservisu je navržený ze sendvičových panelů. Zastřešení objektu je v celé ploše plochou střechou. Založení objektu je kombinace základových patek a základových pasů. Výstavní sál je z více jak 50% plochy obvodového pláště prosklenou konstrukcí lehkého obvodového pláště. Část autosalonu a autoservis jsou navrženy jako jednopodlažní objekty, zatímco administrativní část je navržena jako dvoupodlažní.
Autosalon
Bár, Radek ; Vémola, Josef (oponent) ; Utíkalová, Ivana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektové dokumentace pro provádění stavby objektu autosalónu ve městě Kopřivnice. Projekt a přílohy jsou převážně zpracovány dle současně platných zákonů, vyhlášek a norem. Navrhovaný objekt se nachází na parcele č. 419/2 a z části na parcele č. 419/27. Obě parcely jsou součástí katastrálního území města Kopřivnice. Území, na kterém je objekt navržen je podle územního plánu z roku 2011 vedeno jako zastavitelné území. V blízkosti jsou vedeny všechny potřebné podzemní inženýrské sítě. Objekt je funkčně rozdělen na tři části, které jsou ovšem všechny provozně i stavebně propojeny. První část tvoří výstavní a reprezentativní sál o kapacitě 11. vystavovaných modelů vozidel. Druhá část je tvořena administrativním zázemím pro personál včetně hygienického zázemí pro zaměstnance i návštěvníky. Třetí část tvoří autoservis pro osobní a lehká užitková vozidla se třemi pracovními stání. Stavba je navržena z částečně železobetonového sloupového konstrukčního systému a z části ze zděného podélného konstrukčního systému. Největší půdorysný rozměr objektu je 34,3x35,15 m. Obvodový plášť je navržený ze sendvičových tvárnic LIVETHERM tl. 400 mm. Zastřešení objektu je v celé ploše plochou střechou s několika výškovými úrovněmi. Založení objektu je kombinace základových patek a základových pásů. Výstavní sál je z více jak 50 % plochy obvodového pláště prosklený konstrukcí lehkého obvodového pláště. Část autoservisu a autosalónu jsou navrženy jakou jednopodlažní objekty, zatímco administrativní část je navržena jako dvoupodlažní.
Autosalon
Bajer, Radim ; Manová, Ludmila (oponent) ; Maceková, Věra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektové dokumentace pro provádění stavby objektu autosalon ve městě Žďár nad Sázavou. Projekt a přílohy jsou převážně zpracovány dle současně platných zákonů, vyhlášek a norem. Navrhovaný objekt se nachází na parcele č. 6167/2. Parcela je součástí katastrálního území města Žďár nad Sázavou. Území, na kterém je objekt navržen je podle územního plánu z roku 2010 vedeno jako zastavitelné území. V blízkosti jsou vedeny všechny potřebné inženýrské sítě. Objekt je funkčně rozdělen na dvě části, které jsou ovšem všechny provozně i stavebně propojeny. První část tvoří výstavní sál o kapacitě 7 vystavovaných modelů vozidel. Dále je tvořena administrativním zázemím pro personál včetně hygienického zázemí pro zaměstnance i návštěvníky. Druhou část tvoří autoservis pro osobní a lehká užitková vozidla se čtyřmi pracovními stání. Stavba je navržena z železobetonového sloupového konstrukčního systému. Půdorysný rozměr autosalonu je 31,06x22,6m. Půdorysný rozměr autoservisu je 30,74x18,84m. Obvodový plášť autosalonu je navržený z keramických tvárnic tl.250mm. Obvodový plášť autoservisu je navržený ze sendvičových panelů. Zastřešení objektu je v celé ploše plochou střechou. Založení objektu je kombinace základových patek a základových pasů. Výstavní sál je z více jak 50% plochy obvodového pláště prosklenou konstrukcí lehkého obvodového pláště. Část autosalonu a autoservis jsou navrženy jako jednopodlažní objekty, zatímco administrativní část je navržena jako dvoupodlažní.
Autosalon
Bár, Radek ; Vémola, Josef (oponent) ; Utíkalová, Ivana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektové dokumentace pro provádění stavby objektu autosalónu ve městě Kopřivnice. Projekt a přílohy jsou převážně zpracovány dle současně platných zákonů, vyhlášek a norem. Navrhovaný objekt se nachází na parcele č. 419/2 a z části na parcele č. 419/27. Obě parcely jsou součástí katastrálního území města Kopřivnice. Území, na kterém je objekt navržen je podle územního plánu z roku 2011 vedeno jako zastavitelné území. V blízkosti jsou vedeny všechny potřebné podzemní inženýrské sítě. Objekt je funkčně rozdělen na tři části, které jsou ovšem všechny provozně i stavebně propojeny. První část tvoří výstavní a reprezentativní sál o kapacitě 11. vystavovaných modelů vozidel. Druhá část je tvořena administrativním zázemím pro personál včetně hygienického zázemí pro zaměstnance i návštěvníky. Třetí část tvoří autoservis pro osobní a lehká užitková vozidla se třemi pracovními stání. Stavba je navržena z částečně železobetonového sloupového konstrukčního systému a z části ze zděného podélného konstrukčního systému. Největší půdorysný rozměr objektu je 34,3x35,15 m. Obvodový plášť je navržený ze sendvičových tvárnic LIVETHERM tl. 400 mm. Zastřešení objektu je v celé ploše plochou střechou s několika výškovými úrovněmi. Založení objektu je kombinace základových patek a základových pásů. Výstavní sál je z více jak 50 % plochy obvodového pláště prosklený konstrukcí lehkého obvodového pláště. Část autoservisu a autosalónu jsou navrženy jakou jednopodlažní objekty, zatímco administrativní část je navržena jako dvoupodlažní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.