Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Elektronické zadávání veřejných zakázek
Šandor, Matej ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Štěpánek, Petr (oponent) ; Jurčík, Radek (oponent) ; Vršecký, Radek (oponent)
Disertační práce se zabývá problematikou elektronického zadávání veřejných zakázek. Cílem disertační práce je potvrzení nebo vyvrácení následujících hypotéz. První hypotézu disertační práce představuje tvrzení, že současná právní úprava představuje dostatečný právní základ pro realizaci elektronického zadávání veřejných zakázek. Druhou hypotézou je pak tvrzení, že realizace elektronického zadávání veřejných zakázek je efektivnější a transparentnější než realizace veřejné zakázky bez elektronického zadávání veřejných zakázek. Zkoumání první hypotézy bylo zvoleno za účelem posouzení, zda je nutné měnit právní řád pro možnost plně elektronického zadávání veřejných zakázek. Druhá hypotéza pak ve své podstatě zkoumá otázku, zda elektronizace veřejných zakázek zvyšuje efektivnost zadávání veřejných zakázek a zda přispívá ke zvýšení transparentnosti zadávacího procesu.
Měření efektivity elektronické státní správy
Tajtl, Martin ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Stiegler, Petr (oponent)
Tato práce popisuje problematiku eGovernmentu a navrhuje způsob měření e-služeb veřejné správy. Popsán je stav českého eGovernmentu v detailu na vybrané projekty a v mezinárodním srovnání. Z popisu vyplývá, že rozvoj stále probíhá, ale v mnohem nižším tempu než je tomu v elektronicky vyspělejších zemích. Jako hlavní problém je identifikováno nedůsledné strategické řízení a resortismus, který brání úspěšnému nasazování průřezových projektů. Na základě popisu současného stavu a zahraničních zkušeností navrhuje autor konkrétní doporučení pro budoucí rozvoj elektronizace veřejné správy v České republice. V návaznosti na problematické řízení je v práci navržena a otestována metodika pro měření efektivity e-služeb veřejné správy. Tato metodika je objektivním postupem měření efektivity e-služeb s cílem poskytnout zpětnou vazbu poskytovatelům služeb. Testování metodiky hodnotí trojici služeb daňové agendy a poukazuje na jejich nedostatky včetně návrhu nápravných řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.