Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vizuální pokrytí změny klimatu v online zpravodajství
Čermáková, Kristýna ; Lábová, Sandra (vedoucí práce) ; Silverio, Robert (oponent)
Diplomová práce se zabývá novinářskou fotografií ve zpravodajských článcích o klimatické změně. V teoretické části práce budou ukotveny pojmy jako jsou následky klimatické změny a její působení na společnost, a také budou vysvětleny pojmy jako vliv stereotypů a solution journalism. Teoretická část se věnuje se také upevnění definice environmentální fotografie a popisuje fungování redakce, gatekeeping a nastolování agendy. Formou smíšeného výzkumu kvantitativní a kvalitativní metody pak bude zodpovídat na otázku, jaké fotografie jsou vybírány k článkům o klimatické změně ve světě. V kvantitativní části pomocí obsahové analýzy zmapuje tři sta fotografií ze tří českých médií, A2larm.cz, Novinky.cz a Seznazpravy.cz. Pokusí se prozkoumat hypotézy, že vizuálně působivá fotografie bude mít více prostoru bez ohledu na závažnost daného tématu, a že při použití ilustračních snímků převáží stereotypní metody výběru. Kvalitativní část bude zodpovídat výzkumnou otázku pomocí tří polostrukturovaných rozhovorů a následně vytvoří závěr formou zakotvené teorie. V té bude reflektovat vztah českých redakcí k využití fotografie coby informačního média pro témata klimatické změny, případné nastolování agendy či přístup redaktorů k solution journalism v této oblasti. Závěrečná diskuse shrne všechna zjištění a sjednotí...
Green communication: case study of the outdoor clothing company Patagonia Inc.
Krchová, Eva ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
This work ​Once Upon the Patagonia Brand will detail a case study of the American outdoor brand, Patagonia Inc., and its environmental transmedia storytelling campaigns, with a particular focus on its most recent project, ​Protect Bears Ears. Bears Ears has been the youngest American National Monument, which was however illegally cut in half by the current president Trump. While Patagonia pursues its main business objective of producing high-quality sports clothing, the brand also actively engages its customers in civic involvement and environmental activism through powerful storytelling. Patagonia inspires its users and other businesses to engage in responsible civic, consumer, and producer behaviors, with the ultimate goal of protecting the unique and fragile planet that we all inhabit. Patagonia confirms its altruistic commitments through its mission statement: "We're in business to save our planet."

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.