| |
|
Společenská odpovědnost ve vybrané společnosti
SLAVÍKOVÁ, Petra
Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti v energetické společnosti E.ON, jak v České republice, tak v Evropě. V první části je popsané téma společenské odpovědnosti obecně a jsou zde zmíněná i příbuzná témata, která úzce s oblastí společenské odpovědnosti souvisí. Metodická část popisuje samotné zpracování údajů, jak bylo postupováno v praktické části a jaké metody byly pro vyhodnocení použity. V praktické části je popsaná společnost E.ON v České republice, i v Evropě. Ve vybraných regionálních jednotkách jsou popsané aktivity z oblasti společenské odpovědnosti. Ve skupině E.ON CZECH byly zmapovány všechny aktivity, které souvisí se společenskou odpovědnosti. Druhou část tvoří dotazníkové šetření zaměstnanců E.ON CZECH, kde bylo cílem zjistit povědomí zaměstnanců o společenské odpovědnosti ve firmě.
|
| |
|
Analýza využití IS v obchodním controllingu energetické společnosti
Benešová, Zuzana ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Stránský, Jakub (oponent)
Předmětem práce je analýza procesu tvorby plánu v obchodním controllingu energetické společnosti z pohledu efektivnosti využití informačního systému. Pomocí této analýzy je vyhodnocena úspěšnost implementace tohoto informačního systému. Vzhledem k tomu, že praktická část je stěžejním prvkem celé diplomové práce, není vymezena samostatným oddílem, nýbrž je průběžně prokládána mezi teoretické poznatky. Teoreticky je vymezena úloha controllingu v rámci podniku, přínos informačních systémů a následuje popis procesu tvorby plánu a samotná analýza. V závěru jsou shrnuty nejpodstatnější poznatky z provedené analýzy a vyhodnoceny hypotézy.
|
|
On-line marketing energetických společností
Zemanová, Daniela ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Kaška, Nikola (oponent)
Cílem práce je nastínit situaci on-line marketingu energetických společností a pomocí dotazníkového výzkumu zjistit, zda je komunikace s energetickými společnostmi prostřednictvím sociálních sítí pro stálé i potenciální klienty zajímavá, případně co by ji učinilo atraktivní. Práce by měla být jakýmsi pilotním průzkumem v oblasti marketingové komunikace mezi energetickými společnostmi a jejich klienty.
|