Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing společnosti zajišťující energetické úspory
Jančík, Jan ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Tato diplomová práce nastiňuje, jak by mohla firma zabývající se realizací energetických úspor efektivně integrovat marketing do svých činností. Teoretická část vymezuje odlišnosti marketingu služeb a představuje koncepty, které jsou následně využity v praktické části k analýze cílové společnosti. v praktické části je pak zkoumáno makrookolí společnosti prostřednictvím PEST analýzy a v analýze mikrookolí společnosti jsou zmíněny všechny širší společenské síly, které mohou zásadním způsobem ovlivnit fungování podniku. Následně je analyzována nejbližší konkurence firmy a formována doporučení aktivit, které by měla zkoumaná společnost do svého portfolia také zahrnout. Tyto poznatky jsou následně konfrontovány s cíli zkoumané společnosti v matici SWOT a na jejich základě je sestaven marketingový mix včetně navrhovaných taktických nástrojů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.