Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
NOVÁK, Jaroslav
Tématem bakalářské práce jsou muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin. Cílem bakalářské práce je zhodnotit chování nakupujících a jejich postoj k online nakupování. Teoretická část se zaměřuje na oblast chování spotřebitelů, nákupního chování, elektronických obchodů a internetového prodeje, které jsou zde charakterizovány. Praktická část obsahuje shromáždění dat pomocí dotazníku v elektronické podobě. Dotazníky byly zaslány respondentům mladšího věku (15 - 44) a staršího věku (nad 45 let). Výsledky analýzy mohou být použity pro marketingovou strategii nebo pro potenciální prodejce, kteří se zabývají prodejem potravin na internetu.
Vybrané problémy ochrany spotřebitele
PACALOVÁ, Aneta
Diplomová práce se zabývá problematikou elektronických obchodů. Teoretická část této práce je zaměřena na základní aspekty ochrany spotřebitele, spotřebitelské organizace a instituce poskytující rady a informace či práva a povinnosti spotřebitelů a prodávajících. Teoretická část dále popisuje historii a současnou situaci elektronických obchodů, jejich výhody a nevýhody, obcházení zákona při nákupu přes internet a jejich konkrétně řešené případy. Diplomová práce také stručně informuje o marketingovém výzkumu, jenž je základem pro praktickou část. V praktické části bylo využito dotazníkového šetření, které zkoumalo problematiku elektronických obchodů, zkušenosti respondentů s nákupem přes internet a znalost práv spotřebitelů. Cílem práce bylo shrnout informace zjištěné ve výzkumu, které byly doplněny o navržená opatření ke snížení negativních dopadů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.