Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Trakční pohon elektromobilu napájený vodíkovým palivovým článkem
Pokálený, Jan ; Huták, Petr (oponent) ; Patočka, Miroslav (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je trakční pohon elektromobilu s palivovým článkem. Zdrojem energie je vodíkový palivový článek o výkonu 2 kW. Trakční pohon je tvořen trojfázovým střídačem a trojfázovým asynchronním motorem. Hlavní částí této práce je vytvoření matematického modelu trakčního pohonu v programu Matlab-Simulink.
Studie pohonu elektromobilu
Matela, Petr ; Marušinec, Jaromír (oponent) ; Solař, Martin (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je zpracování odborné rešerše a výpočet dynamiky vozu s různými motory. První část bakalářské práce obsahuje úvod do elektromobilů a krátkou historii elektromobilismu. Navazuje popsání výhod a nevýhod elektromobilů, jejich současná podoba a zdroje energie. Hlavním výsledkem práce jsou výpočty dynamických vlastností vozu se třemi typy motorů a jejich porovnání.
Počátky a vývoj elektromobilů
Doležel, Radek ; Kučera, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vytvoření rešeršní studie týkající se vzniku a vývoje elektromobilů. V první části bakalářské práce popisuji elektromobil a jeho výhody a nevýhody. Následuje popis historicky prvního elektromobilu a dále jeho hlavní vývojové etapy. V této části budou také zdokumentována využitá technická řešení etap. V závěru práce je na základě shromážděných údajů a vlastních odhadů popsán budoucí vývoj elektrických vozidel.
Počátky a vývoj elektromobilů
Doležel, Radek ; Kučera, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vytvoření rešeršní studie týkající se vzniku a vývoje elektromobilů. V první části bakalářské práce popisuji elektromobil a jeho výhody a nevýhody. Následuje popis historicky prvního elektromobilu a dále jeho hlavní vývojové etapy. V této části budou také zdokumentována využitá technická řešení etap. V závěru práce je na základě shromážděných údajů a vlastních odhadů popsán budoucí vývoj elektrických vozidel.
Návrh části pohonu elektromobilu pro smíšený provoz
Matela, Petr ; Solař, Martin (oponent) ; Knoflíček, Radek (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh části pohonu elektromobilu pro smíšený provoz. Jedná se o elektropohon, který slouží jako hlavní pohon užitkového vozidla. První část diplomové práce obsahuje rozbor metodiky určování spotřeb vozidel. Další část diplomové práce obsahuje rozbor současného elektropohonu, návrh nové koncepce řešení elektropohonu, výběr nejvhodnější varianty podle požadavků firmy, výpočet spotřeby energie, konstrukci držáků elektropohonu a závěrečné zhodnocení současného a nově navrženého elektropohonu.
Trakční pohon elektromobilu napájený vodíkovým palivovým článkem
Pokálený, Jan ; Huták, Petr (oponent) ; Patočka, Miroslav (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je trakční pohon elektromobilu s palivovým článkem. Zdrojem energie je vodíkový palivový článek o výkonu 2 kW. Trakční pohon je tvořen trojfázovým střídačem a trojfázovým asynchronním motorem. Hlavní částí této práce je vytvoření matematického modelu trakčního pohonu v programu Matlab-Simulink.
Studie pohonu elektromobilu
Matela, Petr ; Marušinec, Jaromír (oponent) ; Solař, Martin (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je zpracování odborné rešerše a výpočet dynamiky vozu s různými motory. První část bakalářské práce obsahuje úvod do elektromobilů a krátkou historii elektromobilismu. Navazuje popsání výhod a nevýhod elektromobilů, jejich současná podoba a zdroje energie. Hlavním výsledkem práce jsou výpočty dynamických vlastností vozu se třemi typy motorů a jejich porovnání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.