Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Matematika pro elektromagnetismus
Rára, Michael ; Spousta, Jiří (oponent) ; Doupovec, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem práce je pomocí vybraných kapitol matematiky, konkrétně tenzorů, vektorových polí, orientovaných křivkových a plošných integrálů a integrálních vět, popsat elektromagnetické zákony včetně odvození Maxwellových rovnic pomocí diferenciálního, integrálního i tenzorového počtu s následnou ukázkou užitečnosti tenzorového zápisu těchto rovnic.
Zvyšování tepelných, elektrických a mechanických vlastnosti bezpečnostních brzd
Zermegh, Tomáš ; Krejčí, Petr (oponent) ; Ondrůšek, Čestmír (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá podrobným rozborom elektromechanických bŕzd, používaných v krízových situáciách pre zastavenie elektrických motorov. Vplyv okolitého prostredia, zlý návrh materiálov, alebo konštrukčných parametrov môžu významným vplyvom negatívne obmedzovať správanie brzdy. V práci je predložených viacero prístupov, ako predísť týmto obmedzeniam, zmenšiť dobu reakcie a dosiahnuť kvalitnejšie výsledky. Priložené programy je možné využiť k inovácii, poprípade novému návrhu brzdy podľa vstupných požiadaviek.
Matematika pro elektromagnetismus
Rára, Michael ; Spousta, Jiří (oponent) ; Doupovec, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem práce je pomocí vybraných kapitol matematiky, konkrétně tenzorů, vektorových polí, orientovaných křivkových a plošných integrálů a integrálních vět, popsat elektromagnetické zákony včetně odvození Maxwellových rovnic pomocí diferenciálního, integrálního i tenzorového počtu s následnou ukázkou užitečnosti tenzorového zápisu těchto rovnic.
Zvyšování tepelných, elektrických a mechanických vlastnosti bezpečnostních brzd
Zermegh, Tomáš ; Krejčí, Petr (oponent) ; Ondrůšek, Čestmír (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá podrobným rozborom elektromechanických bŕzd, používaných v krízových situáciách pre zastavenie elektrických motorov. Vplyv okolitého prostredia, zlý návrh materiálov, alebo konštrukčných parametrov môžu významným vplyvom negatívne obmedzovať správanie brzdy. V práci je predložených viacero prístupov, ako predísť týmto obmedzeniam, zmenšiť dobu reakcie a dosiahnuť kvalitnejšie výsledky. Priložené programy je možné využiť k inovácii, poprípade novému návrhu brzdy podľa vstupných požiadaviek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.