Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Model přímých plateb v internetovém obchodu
Svobodová, Kateřina ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na funkci přímých plateb v elektronickém prostřední. Stanovuje model, který pomáhá k lepšímu poukazování přímých plateb v internetovém obchodování. Cílem práce je právě navrhnutí takového modelu, který zlepší podmínky pro přímé platby v elektronickém obchodu všem firmám, které využívají elektronického obchodování. Výsledkem práce je teoretický model, který je aplikovatelný na jakýkoliv internetový obchod.
Realizace nebo inovace IS firmy
Baroš, Jan ; Hrtús, Petr (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Návrh informačního systému firmy pro elektronické obchodování. Práce objasňuje úlohu elektronického obchodování a popisuje postup vytvoření konkurenceschopného a funkčního elektronického obchodu.
Marketingový plán pro eshop "ITprofirmy"
Knechtová, Petra ; Veselý, Milan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na sestavení marketingového plánu pro nově vznikající elektronický obchod "ITProfirmy.cz". Práce se skládá ze čtyř částí. První z nich se zabývá vymezením problému a vytyčením základních cílů. Dále shrnuji teoretické podklady, ze kterých budu dále vycházet. Ve třetí části práce analyzuji současnou situaci v podniku a na závěr navrhuji marketingový plán. Předkládané řešení představuje konkrétní kroky potřebné pro úspěšné zavedení elektronického obchodu na trh včetně ekonomického zhodnocení navržených změn.
Návrh elektronického obchodu
Hoško, Lukáš ; Šulkovský, Lukáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce navrhuje na základě provedené analýzy vhodnou variantu elektronického obchodu pro firmu prodávající počítačové komponenty. Tento e-shop by měl splňovat požadavky firmy a zároveň pomocí navrhnuté propagace přinášet zisk.
Elektronický obchod firmy
Elčknerová, Lenka ; Kocichová, Jana (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozšířením a zkvalitněním působení firmy na poli internetového prodeje, jak na velkoobchodní, tak na maloobchodní úrovni. Řeší dílčí cíle celého projektu, a to například analyzování současného stavu elektronického obchodu firmy, analýzu počínání si konkurence v této oblasti a návrh budoucího stavu. První část je zaměřena na teoretický úvod do problematiky. Druhá část specifikuje hlavní vizi firmy a analyzuje její současnou situaci. Třetí část popisuje realizaci celého podnikatelského záměru a návrh na budoucí vývoj internetového prodeje z pohledu vybrané společnosti.
Návrh optimalizace elektronického obchodu firmy
Soldán, Tomáš ; Hanajik, Roman (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou optimalizace elektronického obchodu firmy Textil Soldán.cz. Na základě provedené analýzy elektronického obchodu a systému pro jeho tvorbu a správu jsou navržena opatření, která ve svém důsledku vedou ke zvýšení důvěryhodnosti a konkurenceschopnosti elektronického obchodu.
Návrh řešení internetového obchodu
Zháněl, Jiří ; Poláček, Luboš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem řešení internetového obchodu. Popisuje základní a nejvhodnější kroky při zavádění prodeje přes internet.
Webové aplikace s ohledem na přístupnost
Kříž, Tomáš ; Malý, Jan (oponent) ; Morávek, Patrik (vedoucí práce)
Komplexnost diplomové práce spočívá v podání teoretických základů, kterým se věnují kapitoly 1 až 3. V těchto kapitolách jsou vysvětleny pojmy přístupný web, handicapovaný uživatel a jejich souvislosti. Zmíněny jsou hlavní výhody a důvody vytváření přístupných webů. Kapitola se dále věnuje handicapovaným uživatelům, kteří s přístupností webových stránek souvisí. Nachází se zde rozdělení uživatelů do několika skupin podle daného handicapu a jejich dopadů na přístupnost k webovým stránkám. V kapitole 2 jsou popsány metodiky tvorby přístupného webu, česká a zahraniční pravidla, standardy a zákonné úpravy. Jsou zde uvedeny zástupci jak zahraničních (WCAG, Section 508), tak i českých (Blind Friendly Web, Pravidla pro tvorbu přístupného webu) pravidel přístupného webu. Třetí kapitola se zabývá systémem přístupné webové aplikace elektronického obchodu. Vysvětlen je zde pojem elektronický obchod, jeho výhody a nevýhody, základní funkce. V této kapitole jsou dále nastíněny základní pravidla psaní kódu webových stránek, která jsou prakticky využita u tvorby přístupné webové aplikace elektronického obchodu. Blíže je specifikován značkovací jazyk XHTML, skriptovací programovací jazyk PHP, databázový systém MySQL a kaskádové styly CSS. Výsledkem praktické části diplomové práce je webová aplikace elektronického obchodu, tvořená s ohledem na problematiku přístupnosti webových stránek. Aplikace je přístupná na stránkách http://www.xandy.cz/tmp/, její samotnou realizací a popisem použitých pravidel přístupnosti se zabývá čtvrtá kapitola.
Návrh a implementace elektronického obchodu společnosti
Horsák, David ; Svoboda, Zdeněk (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce charakterizuje a analyzuje obchodní společnost. Obsahuje návrh řešení vyplývajících z analýzy, řešení implementačních problémů a je projektovým nástrojem pro zlepšení budoucího postavení firmy na trhu, a to pomocí elektronického obchodu a jeho prostředků. Dále popisuje ekonomické zhodnocení návrhu elektronického obchodu a jeho implementaci ve společnosti.
Elektronický obchod
Čepara, Jan ; MBA, Jiří Jurán, (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce navrhuje vhodnou variantu elektronického obchodu pro firmu zabývající se zájezdy. Tento e-shop by měl splňovat požadavky firmy a zároveň pomocí navrhnuté propagace přinášet zisk

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.