Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Volební kampaň a její limity
Vybíralová, Jana ; Antoš, Marek (vedoucí práce) ; Kudrna, Jan (oponent)
Resumé Předkládaná diplomová práce pojednává o některých procesech, jimiž je aktuálně volební kampaň ovládána. Primárně je zaměřena na analýzu procesů a trendů, které jsou charakteristické pro českou právní úpravu volebních kampaní. Zvolené téma jsem uchopila a zpracovávala skrze restriktivní parametr limitů, které zasahují do průběhu a obsahu volební kampaně. Těžiště práce bylo přirozeně situováno především do oblasti práva. Záměrem předložené práce bylo přiblížení základních poznatků o tématu, které je v české společnosti vzhledem k četnosti voleb stále aktuální. Práce proto může posloužit jako zdroj informací pro další zkoumání a odpovědnou reflexi problematiky volebních kampaní, jejichž ambicí zůstává ovlivňování a získávání co nejširší voličské podpory. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První je věnována teoretickému ukotvení a pozadí volebních kampaní, druhá se zabývá volební kampaní samotnou, resp. její právní úpravou de lege lata. Třetí kapitola diplomové práce připomíná obecně platné zásady vedení volební kampaně. Závěrečná kapitola reaguje v souvislosti s volební kampaní a jejími limity na aktuální dění v České republice týkající se přímé volby prezidenta.
Volební kampaň a její limity
Vybíralová, Jana ; Antoš, Marek (vedoucí práce) ; Kudrna, Jan (oponent)
Resumé Předkládaná diplomová práce pojednává o některých procesech, jimiž je aktuálně volební kampaň ovládána. Primárně je zaměřena na analýzu procesů a trendů, které jsou charakteristické pro českou právní úpravu volebních kampaní. Zvolené téma jsem uchopila a zpracovávala skrze restriktivní parametr limitů, které zasahují do průběhu a obsahu volební kampaně. Těžiště práce bylo přirozeně situováno především do oblasti práva. Záměrem předložené práce bylo přiblížení základních poznatků o tématu, které je v české společnosti vzhledem k četnosti voleb stále aktuální. Práce proto může posloužit jako zdroj informací pro další zkoumání a odpovědnou reflexi problematiky volebních kampaní, jejichž ambicí zůstává ovlivňování a získávání co nejširší voličské podpory. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První je věnována teoretickému ukotvení a pozadí volebních kampaní, druhá se zabývá volební kampaní samotnou, resp. její právní úpravou de lege lata. Třetí kapitola diplomové práce připomíná obecně platné zásady vedení volební kampaně. Závěrečná kapitola reaguje v souvislosti s volební kampaní a jejími limity na aktuální dění v České republice týkající se přímé volby prezidenta.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.