Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití Hamblinova přístupu k evaluaci vzdělávacích aktivit
Kožušníková, Monika ; Dvořáková, Miroslava (vedoucí práce) ; Mühlpachr, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá Hamblinovým modelem evaluace vzdělávacích aktivit, který tento autor v roce 1974 popsal v publikaci Evaluation and Control of Training. Model se skládá z pěti na sebe navazujících úrovní, které jsou v práci podrobně vysvětleny. Po charakterizování každé úrovně následuje výčet a popis metod, pomocí nichž lze aspekty evaluace na každé úrovni hodnotit. Hamblin svůj model evaluace vytvořil pro potřeby vzdělávání v organizaci. Cílem práce je ověřit, zda lze tento model využít i pro evaluaci otevřeného vzdělávací kurzu, případně jak je potřeba ho pro evaluaci otevřeného kurzu upravit. Klíčová slova Evaluace, hodnocení, Hamblinův přístup k evaluaci, evaluace reakcí, evaluace učení, evaluace pracovního chování, evaluace organizace, evaluace konečných hodnot, vzdělávání, kurz.
Analýza systému vzdělávání zaměstnanců ve vybrané organizaci
Gloss, Martin ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Tripes, Stanislav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat systém vzdělávání zaměstnanců ve společnosti Partners Financial Services, a.s. Práce je rozdělena do tří hlavních částí, a to části teoretické, metodologické a praktické. Část teoretická popisuje problematiku vzdělávacího procesu v organizaci obecně. Část metodologická popisuje metody využité v praktické části při analyzování systému vzdělávání zaměstnanců. Obsahem praktické části je analýza systému vzdělávání zaměstnanců ve společnosti Partners Financial Services, a.s. Závěr práce shrnuje základní poznatky zjištěné při analýze systému vzdělávání zaměstnanců a hodnocení analyzovaného systému.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.