Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Editor pro simulátor dopravy
Malaník, Michal ; Snášelová, Petra (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit editor křižovatek s grafickým uživatelským rozhraním pro simulátor brněnské dopravy. Jako vstup editoru slouží soubor geografických dat stažený z volně dostupné databáze serveru OpenStreetMap. Ve stažených geografických datech jsou nejprve detekovány křižovatky. Detekce probíhá za pomoci detektoru, který byl také vytvořen v rámci této práce. Editor poté umožňuje editovat křižovatky tak, aby co nejrealističtěji odpovídaly skutečnosti. Tento proces zahrnuje modelování počtu jízdních pruhů, rozmístění různých typů semaforů, také dopravních detektorů a mnoha dalších objektů reálného světa. Editovaná data jsou následně k dispozici ve formě výstupního souboru ve formátu XML a jsou takto poskytnuta simulátoru dopravy.
Editor for City Traffic Simulator
Mariani, Juraj ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
This thesis looks into modification of geographical data from the OpenStreetMap database represented in an XML format. The software serves mainly for editing traffic signals and road properties, e.g. the speed limit or the number of available lanes. I solved the selected problem by extracting relevant input data and by subsequent intersection detection. The apperance and properties of roads and intersections can be modified at will in a graphical user interface. The created software is aimed to enable modification of road and intersection features by easy-to-use and intuitive controls, without the need to remember feature names and format. The output data are stored back to a file in an XML format and are compatible with city traffic simulators working with OSM data.
Editor pro simulátor dopravy
Malaník, Michal ; Snášelová, Petra (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit editor křižovatek s grafickým uživatelským rozhraním pro simulátor brněnské dopravy. Jako vstup editoru slouží soubor geografických dat stažený z volně dostupné databáze serveru OpenStreetMap. Ve stažených geografických datech jsou nejprve detekovány křižovatky. Detekce probíhá za pomoci detektoru, který byl také vytvořen v rámci této práce. Editor poté umožňuje editovat křižovatky tak, aby co nejrealističtěji odpovídaly skutečnosti. Tento proces zahrnuje modelování počtu jízdních pruhů, rozmístění různých typů semaforů, také dopravních detektorů a mnoha dalších objektů reálného světa. Editovaná data jsou následně k dispozici ve formě výstupního souboru ve formátu XML a jsou takto poskytnuta simulátoru dopravy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.