Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingových aktivit vybraného eshopu
Bárta, Martin ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je analýza marketingových aktivit vybraného eshopu, konkrétně oblasti internetového marketingu. Práce popisuje formy internetového marketingu a podrobně je zaměřena na analýzu zpětných odkazů. Celá praktická část je aplikována v konkurenčním prostředí eshopů s volejbalovým vybavením. Hlavním cílem práce je provést analýzu internetového marketingu eshopu Sportex.cz z pohledu konkurenční firmy, která nemá k dispozici žádné interní informace. Dalším cílem je zjistit, proč a zda je daný eshop lídrem ve vybraném segmentu trhu a jaké jsou jeho konkurenční výhody. Posledním cílem práce je podat doporučení potenciálním zájemcům o vstup na vybraný seg-ment trhu, zda na něj vstoupit či ne. Nejprve je v teoretickém úvodu popsáno, co je to internetový marketing a jeho srovnání s ostatními druhy marketingu. Následně jsou formy internetového marketingu stručně charak-terizovány. Na začátku praktické části je vložena kapitola o výběru a vymezení konkurenčního prostředí a je vybrán eshop pro podrobnou analýzu. V závěru práce jsou shrnuty výsledky ana-lýzy a je zhodnoceno, zda se podařilo dosáhnout cílů práce. Přínosem práce by mělo být vytvoření vzorového řešení, jak provádět analýzu internetového marketingu eshopu, zejména pak zpětných odkazů a také zhodnocení výsledků analýzy pro vybraný segment trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.