Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Virtuální vzdělávací portál
Möhwald, David ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Primárním cílem této práce je představit koncept a možnosti realizace veřejného virtuálního vzdělávacího portálu (VVP) jakožto centralizovaného systému, nabízejícího snadný způsob sdílení informací a předávání znalostí mezi uživateli portálu za účelem jejich celoživotního rozvoje. Mezi dílčí cíle patří: - seznámení se s pojmy a problematikou virtuálního vzdělávání, - analýza nabídky vzdělávacích kurzů, jejich poskytovatelů a využívaných nástrojů v oblasti virtuálního vzdělávání na území ČR, - představení vybraných výukových nástrojů a jejich využití při návrhu VVP, - návrh vhodného způsobu realizace a vyhodnocení záměru VVP. Přínosem této práce pro čtenáře je nejprve uvedení do problematiky virtuálního vzdělávání. Následně čtenáři nabízím přehled, který by mu měl pomoci s orientací v nabídce zprostředkovatelů a poskytovatelů elektronických kurzů v ČR. Dále seznamuji čtenáře s nejvíce využívanými nástroji pro virtuální vzdělávání v ČR. Ve stěžejní části práce představuji celkový návrh virtuálního vzdělávacího portálu - včetně přínosu pro jeho uživatele - a možnosti jeho realizace. V závěru práce se zabývám vyhodnocením investičního záměru a popisuji zde přínosy a rizika realizace projektu VVP.
Posouzení technických, ekonomických a personálních aspektů e-vzdělávání v LS SAP v ČSOB
Kubeš, Tomáš ; Beroušek, Petr (vedoucí práce) ; Legnerová, Kateřina (oponent)
Cílem této práce je podrobné prozkoumání a zhodnocení efektů zavedení elektronického vzdělávání v podniku v obecné rovině a v konkrétním případě ČSOB, a. s. Problematika je uvedena definicí pojmu e-learning a stručným rozborem charakteristik tohoto nového trendu v oblasti nejen podnikového vzdělávání. Zvláštní pozornost je věnována ekonomickým aspektům vzdělávání, respektive hodnocení přínosů a nákladů podnikového vzdělávání; každé hledisko je prozkoumáno a porovnáno jak pro e-learning, tak pro klasické metody výuky. Následně jsou navrženy dva modely pro hodnocení nákladů, výhodnosti a efektivity obou metod vzdělávání. Zjištěné teoretické poznatky a navržené modely měření efektivity jsou demonstrovány na datech z konkrétního kurzu. Na závěr se práce zabývá základními charakteristikami balíku standardů SCORM a zkoumá jejich podporu v systému SAP LS 600.
Tvorba a provozování e-kurzu v e-learningovém prostředí BeeWiser
Havel, Vojtěch ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Matějka, Marek (oponent)
Tato práce se zabývá tvorbou a provozováním e-kurzu v e-learningovém prostředí BeeWiser, firmy StringData s.r.o. Cílem práce je otestovat jednotlivé části vývojového i životního cyklu e-kurzu v tomto prostředí, diskutovat a upozornit na dílčí klady i nedostatky a na závěr zhodnotit použitelnost a konkurenceschopnost aplikace, případně navrhnout možná vylepšení. V teoretické části práce obsahuje úvod do problematiky e-learningu, nastínění výhod a nevýhod oproti klasickému způsobu výuky a v několika úrovních rozebrané požadavky uživatele na aplikaci, zajišťující tvorbu a řízení e-learningového kurzu. V praktické části práce je podle předem nastavených způsobů prostředí BeeWiser otestováno a zhodnoceno.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.