Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Specifika internacionalizačního procesu drobných podniků
Strojilová, Jitka
Cílem práce je identifikovat specifika internacionalizačního procesu drobných podniků (mikropodniků) sídlících v České republice. Vlastní práce obsahuje charakteristiku současné situace malých a středních podniků a drobných podniků v České republice se zaměřením na jejich zapojení do mezinárodních obchodních operací. Dále jsou ve vlastní práci na základě provedení dotazníkového šetření identifikovány hlavní motivy a bariéry internacionalizace drobných podniků ze strojírenského průmyslu a také rizika, se kterými se drobné podniky při působení na zahraničních trzích mohou setkat. Výsledky práce mají pomoci drobným podnikům lépe se orientovat v problematice internacionalizačního procesu, případně poskytnout cennou informační základnu pro státní autority k přípravě podpor internacionalizace drobných podniků.
E-commerce a sociální sítě v malých podnicích
Vokáčová, Lucie ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
V diplomové práci se zaměřuji na oblast e-commerce v malých podnicích v souvislosti s e marketingem a sociálními sítěmi. První kapitola je zaměřena na marketingové procesy a možnosti využívání Internetu v malých podnicích. Ve druhé kapitole se zabývám pravidly tvorby webových stránek firmy, internetovými nástroji na podporu webové prezentace (Google Analytics) a optimalizací pro vyhledávače (SEO). Ve třetí kapitole se věnuji sociálním médiím a na řadě případových studií popisuji využití především sociální sítě Facebook v marketingu. Závěrečná čtvrtá kapitola je vyústěním předchozích kapitol , veškeré teoretické poznatky zde aplikuji na dvě skutečné firmy AS ROVI, s.r.o. a METRO FLORENC, s.r.o. V závěru pak shrnuji výše zmíněné a stanovuji doporučení jak obou firmám, tak malým podnikatelům obecně. Diplomová práce byla koncipována jako návod malým podnikatelům, jak efektivně využít moderních internetových nástrojů ke zlepšení vlastní propagace a potažmo zisku.
Nástroje komunikačního mixu v drobných podnicích
PEŠTOVÁ, Lucie
Využívání nástrojů komunikačního mixu je pro firmy prosazující se na trhu velice důležité. Nástroje jsou využívané z důvodu dostatečné informovanosti veřejnosti. Díky nim firma dokáže ovlivnit nákupní chování zákazníků. Cílem bakalářské práce je analyzovat rozdíly v komunikačním mixu v podnicích služeb. Stanovit výhody a nevýhody v rámci různě organizovaných podnikatelských subjektů a navrhnout zlepšení kvality komunikačního mixu. Pro analýzu byly vybrány tři subjekty, ve kterých byly zkoumány způsoby a druhy používání nástrojů komunikačního mixu. Návrh opatření na zlepšení kvality komunikačního mixu byl stanoven s ohledem na finanční možnosti podnikatelských subjektů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.