Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza kinetických parametrů kresby
Šilerová, Tereza ; Ronzhina, Marina (oponent) ; Janoušek, Oto (vedoucí práce)
Práce se věnuje analýze kinetických parametrů obkreslovacích testů, které se využívají v psychodiagnostice. Pro naměření dat byl využit tablet a stylus, jež slouží jako náhrada papíru a tužky, které se v dnešní době používají při klasické administraci obkreslovacích testů. V práci byly navrženy a naprogramovány parametry hodnotící kresbu a s jejich využitím byla vyhodnocena kresba pilotního vzorku probandů.
Analyzing parameters of drawing.
Šilerová, T.
This article deals with analyzing parameters of drawing tests that are used in psychodiagnostics. A tablet and stylus were used to acquire the data, replacing a paper and a pencil used nowadays in conventional drawing tests administration. New parameters have been developed to assess proband performance and the recorded data were evaluated.
Analýza kinetických parametrů kresby
Šilerová, Tereza ; Ronzhina, Marina (oponent) ; Janoušek, Oto (vedoucí práce)
Práce se věnuje analýze kinetických parametrů obkreslovacích testů, které se využívají v psychodiagnostice. Pro naměření dat byl využit tablet a stylus, jež slouží jako náhrada papíru a tužky, které se v dnešní době používají při klasické administraci obkreslovacích testů. V práci byly navrženy a naprogramovány parametry hodnotící kresbu a s jejich využitím byla vyhodnocena kresba pilotního vzorku probandů.
Vývoj dětské kresby a její možnosti v diagnostice
THONOVÁ, Zuzana
Vývoj dětské kresby a její možnosti v diagnostice Teoretická část mé diplomové práce se zabývá vývojem dětské kresby a její následnou interpretací. V práci je definována kresba, její vývoj, zákonitosti a zvláštnosti. Diplomová práce se opírá o poznatky z odborné literatury, které charakterizují dětský vývoj a jeho počátky v kresbě a mladším školním věku. Důraz je rovněž kladen i na testy, kterými se zjišťuje školní zralost, celkový vývoj dítěte či psychický stav. Poukazuje na přínos v povolání učitele na prvním stupni základní školy. V praktické části jsou obsaženy rozbory dětské kresby běžné a začarované rodiny, postavy pána a oblíbené činnosti či zájmy z pohledu pedagogicko-psychologické diagnostiky. Kresby jsou doplněny o další metody, jako je rozhovor, pozorování dítěte a dotazníky pro rodiče a učitele sloužící pro přiblížení rodinného zázemí a anamnézy dítěte.
Způsob provedení barevné modifikace Warteggova testu v podání dětí mladšího školního věku
VAŇKOVÁ, Kateřina
Bakalářská práce se zabývá deskripcí způsobu vyplňování Warteggova testu (WZT) dětmi mladšího školního věku, konkrétně žáky prvních a pátých tříd. V teoretické části je podán výklad, prostřednictvím odborné literatury, o vývojové psychologii mladšího školního věku, testových metodách, včetně projektivních a grafických projektivních metod. Dále pak o specifikách diagnostiky dětí, dětské kresbě a jejím využití v psychologii, barvě a o základních informacích WZT. Empirická část je zaměřena na zpracování WZT dětmi prvních a pátých tříd, včetně rozdílů mezi jejich pojetím.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.