Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sebehodnocení znalostí studentů pedagogických oborů v oblasti informačních a komunikačních technologií
Černá, Petra ; Voňková, Hana (vedoucí práce) ; Černochová, Miroslava (oponent)
Cílem této práce bylo zjistit sebehodnocení vysokoškolských studentů různých oborů ve znalostech a dovednostech z oboru informačních a komunikačních technologií. Teoretická část práce se zabývá obecně sebehodnocením a metodami jeho ověřování. Je zde popsána metoda ukotvujících vinět s aplikacemi v různých oblastech a technika přehánění (Overclaiming Technique). Empirické části byly porovnány různé skupiny studentů dle hodnocení jejich vlastních znalostí z oblasti informačních a komunikačních technologií. Metoda ukotvujících vinět se snaží tato sebehodnocení korigovat. Součástí empirické části je i použití techniky přehánění, kdy je respondentům v rámci dotazníkového šetření předložen seznam existujících i neexistujících pojmů z oblasti informačních a komunikačních technologií. Z výsledků výzkumu vyplynulo, že mezi studenty různých oborů a skupin nacházíme významné rozdíly. Bylo zjištěno, že studenti oboru informační a komunikační technologie mají větší tendenci k přehánění svých znalostí v oblasti informačních a komunikačních technologií, než studenti jiných oborů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.