Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace toků v sítích
Rychtář, Adam ; Hrabec, Dušan (oponent) ; Popela, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá přiřazením toků odpadu hranou ke konkrétnímu producentovi a aplikací na reálný model mapující Českou republiku. Cílem je určit rozptyl nákladů každého producenta při změnách včasnosti zajištění zpracování odpadu a analyzovat dopady a popřípadě i najít rizikové uzly. Tento problém převedeme do matematické formulace, k výpočtům použijeme programovací prostředí GAMS.
Matematický model dopravní úlohy pro oblast odpadového hospodářství
Procházka, Vít ; Touš, Michal (oponent) ; Pavlas, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá sestavením matematického modelu dopravní úlohy pro oblast odpadového hospodářství, který slouží k analýze současného problému ČR nakládání se směsným komunálním odpadem. V teoretické části jsou shrnuty základní matematické poznatky z teorie grafů a optimalizace, které v práci využíváme. Zaměřeno je především na lineární programování. V druhé části se práce zabývá vlastním modelem, který je poté implementován do programu GAMS. Dále je ukázáno zpracování výsledků včetně grafické vizualizace v programu ArcGIS.
Optimalizace tvorby cen v logistice
Langr, Tomáš ; Cabalka, Matouš (oponent) ; Popela, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na dynamickou cenotvorbu a její aplikaci v síťových dopravních modelech s cílem optimalizovat ceny, jež v těchto modelech hrají důležitou roli. Teoretická část se věnuje základním pojmům optimalizace, lineárního programování, teorii grafů a teorii vztahující se k dynamickému oceňování. Důraz je kladen na propojení všech těchto poznatků a jejich aplikaci při řešení logistických modelů.
Dopravní modely a jejich aplikace
Žlebek, Petr ; Nevrlý, Vlastimír (oponent) ; Pavlas, Martin (vedoucí práce)
Práce se zabývá využitím optimalizace v oblasti dopravních modelů. V první části práce jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti teorie grafů, matematického programování, dopravních úloh a genetického algoritmu. Tyto informace jsou následně aplikovány ve druhé části práce. V té je důkladně popsán dopravní model, který se zabývá svozem odpadu. K implementaci modelu bylo využito prostředí Matlab. Na vytvořený výpočtový aparát jsou pak aplikována reálná data pro území České republiky. V závěrečné části práce jsou shrnuty a okomentovány výsledky modelu.
Optimalizace tvorby cen v logistice
Langr, Tomáš ; Cabalka, Matouš (oponent) ; Popela, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na dynamickou cenotvorbu a její aplikaci v síťových dopravních modelech s cílem optimalizovat ceny, jež v těchto modelech hrají důležitou roli. Teoretická část se věnuje základním pojmům optimalizace, lineárního programování, teorii grafů a teorii vztahující se k dynamickému oceňování. Důraz je kladen na propojení všech těchto poznatků a jejich aplikaci při řešení logistických modelů.
Dopravní modely a jejich aplikace
Žlebek, Petr ; Nevrlý, Vlastimír (oponent) ; Pavlas, Martin (vedoucí práce)
Práce se zabývá využitím optimalizace v oblasti dopravních modelů. V první části práce jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti teorie grafů, matematického programování, dopravních úloh a genetického algoritmu. Tyto informace jsou následně aplikovány ve druhé části práce. V té je důkladně popsán dopravní model, který se zabývá svozem odpadu. K implementaci modelu bylo využito prostředí Matlab. Na vytvořený výpočtový aparát jsou pak aplikována reálná data pro území České republiky. V závěrečné části práce jsou shrnuty a okomentovány výsledky modelu.
Optimalizace dopravních tras mezi firmou a jejími zákazníky
Kolka, Michal ; Kučera, Petr (vedoucí práce) ; Temirkhanov, Maxat (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá optimalizací dopravních tras. Jedná se konkrétně o pravidelné závozy společnosti Almma s.r.o.. V teoretické části je v prvé řadě vymezen pojem logistika. Následuje téma teorie grafů, které je důležité pro vymezení zbylé teoretické části. Hlavním tématem je okružní úloha. V práci je upřesněno, co okružní úloha znamená a používání základních aproximačních metod. K tomuto tématu se váže víceokruhový okružní dopravní problém, ve kterém je řešení sestavení okružních úloh. Následuje vlastní zpracování daného problému na vybraném subjektu. Probíhá detailnější analýza řešeného problému a zavedených tras. Na začátku se sestaví okružní trasy za užití Mayerovy metody a poté u nově získaných okruhů se aplikují aproximační metody pro jejich optimalizaci. Ze získaných výsledků se provede jejich zhodnocení. Výběr nově získaných tras a porovnání vůči trasám již zavedeným.
Optimalizace toků v sítích
Rychtář, Adam ; Hrabec, Dušan (oponent) ; Popela, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá přiřazením toků odpadu hranou ke konkrétnímu producentovi a aplikací na reálný model mapující Českou republiku. Cílem je určit rozptyl nákladů každého producenta při změnách včasnosti zajištění zpracování odpadu a analyzovat dopady a popřípadě i najít rizikové uzly. Tento problém převedeme do matematické formulace, k výpočtům použijeme programovací prostředí GAMS.
Matematický model dopravní úlohy pro oblast odpadového hospodářství
Procházka, Vít ; Touš, Michal (oponent) ; Pavlas, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá sestavením matematického modelu dopravní úlohy pro oblast odpadového hospodářství, který slouží k analýze současného problému ČR nakládání se směsným komunálním odpadem. V teoretické části jsou shrnuty základní matematické poznatky z teorie grafů a optimalizace, které v práci využíváme. Zaměřeno je především na lineární programování. V druhé části se práce zabývá vlastním modelem, který je poté implementován do programu GAMS. Dále je ukázáno zpracování výsledků včetně grafické vizualizace v programu ArcGIS.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.