Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Stavebně technologický projekt realizace Místní komunikace ve Žďáru nad Sázavou
Kalců, Martin ; Klimszová, Alžběta (oponent) ; Diaz, Yvetta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou stavebně technologického projektu Místní komunikace ve Žďáře nad Sázavou. Konkrétně je zde řešena výstavba železobetonového předpjatého mostního objektu přes řeku Sázavu v rozsahu dle zadání diplomové práce.
Rekonstrukce mostu u obce Holýšov
Svoboda, Adam ; Pinkas, Karel (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zesílením stávající konstrukce mostu u obce Holýšov za použití moderní metody dodatečného předpínání. Most přes řeku Radbuzu je trámový parapetní, a byl postaven v roce 1924. V současném stavu jeho zatížitelnost nesplňuje limity pro mosty na pozemních komunikacích první třídy. Původní dokumentace se nedochovala, hlavním zdrojem informací o konstrukci je diagnostický průzkum. Zesilování pomocí metody náhradních kabelových kanálků je vysoce efektivní z pohledu zvýšení zatížitelnosti stávajících konstrukcí. Návrh zesílení a výsledná zatížitelnost byly ověřena statickým výpočtem.
Předpjatý silniční most v obci Staré Město
Krč, Rostislav ; Trenz, Jan (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem hlavní nosné konstrukce betonového mostu převádějícího pozemní komunikaci přes řeku Krupou ve Starém Městě. Jedná se o konstrukci o jednom poli a rozpětí 19 metrů. Pro další výpočet byla vybrána dodatečně předpjatá betonová deska lichoběžníkového průřezu, jež je dále posouzena na mezní stavy použitelnosti a únosnosti podle platných evropských norem (Eurokódů). Je rovněž zpracována studie návrhu předpětí podle bývalých českých norem (ČSN). Součástí práce je výkresová dokumentace a vizualizace zvolené varianty.
Rekonstrukce mostu u obce Holýšov
Svoboda, Adam ; Pinkas, Karel (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zesílením stávající konstrukce mostu u obce Holýšov za použití moderní metody dodatečného předpínání. Most přes řeku Radbuzu je trámový parapetní, a byl postaven v roce 1924. V současném stavu jeho zatížitelnost nesplňuje limity pro mosty na pozemních komunikacích první třídy. Původní dokumentace se nedochovala, hlavním zdrojem informací o konstrukci je diagnostický průzkum. Zesilování pomocí metody náhradních kabelových kanálků je vysoce efektivní z pohledu zvýšení zatížitelnosti stávajících konstrukcí. Návrh zesílení a výsledná zatížitelnost byly ověřena statickým výpočtem.
Stavebně technologický projekt realizace Místní komunikace ve Žďáru nad Sázavou
Kalců, Martin ; Klimszová, Alžběta (oponent) ; Diaz, Yvetta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou stavebně technologického projektu Místní komunikace ve Žďáře nad Sázavou. Konkrétně je zde řešena výstavba železobetonového předpjatého mostního objektu přes řeku Sázavu v rozsahu dle zadání diplomové práce.
Předpjatý silniční most v obci Staré Město
Krč, Rostislav ; Trenz, Jan (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem hlavní nosné konstrukce betonového mostu převádějícího pozemní komunikaci přes řeku Krupou ve Starém Městě. Jedná se o konstrukci o jednom poli a rozpětí 19 metrů. Pro další výpočet byla vybrána dodatečně předpjatá betonová deska lichoběžníkového průřezu, jež je dále posouzena na mezní stavy použitelnosti a únosnosti podle platných evropských norem (Eurokódů). Je rovněž zpracována studie návrhu předpětí podle bývalých českých norem (ČSN). Součástí práce je výkresová dokumentace a vizualizace zvolené varianty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.