Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vittorio Storaro: How to maintain artistic style in digital cinematography
Kerimoglu, Kagan ; SMUTNÝ, Vladimír (vedoucí práce) ; ŠOFR, Jaromír (oponent)
This thesis explores how a cinematographer can reflect his/her own style in the
Vývoj nočních záběrů
Frkal, Tomáš ; MACÁK, Jiří (vedoucí práce) ; WEISER, Antonín (oponent)
Práce se zabývá historickým vývojem nočních záběrů, které je z velké míry ovlivněno technologickými možnostmi. Mimo digitální revoluci s citlivějšími kamerami a příchodem nových světelných zdrojů, zde hrají roli módní vlny. Noční záběry jsou specifické v náročnosti realizace a akceptovatenosti diváka. Práce se věnuje mimo technologické aspekty také nočním stylům, jež se měnily v rámci desetiletí. Výzkum vychází od fyziologie lidského zraku přes realizaci nočních záběrů až po predikci budoucnosti.
Black and White Cinematography in the Digital Era
Burgos Barbosa da Silva, Guilherme ; FUXJÄGER, Klaus (vedoucí práce) ; PECÁK, Josef (oponent)
I want to understand why B&W filmmaking is appearing as an artistic form in contemporary times, and how these films are being made technically. To explore the technology currently being used, I will create a test and examine results of the same scene filmed with RED color, RED bw, ARRI color, ARRI bw and Double X. I plan to analyze raw images for comparign first characteristics, then apply color grading to get final b&w results.
Natáčení při nízkých hladinách osvětlení
Lipský, Tomáš ; ŠEC, Martin (vedoucí práce) ; MYSLÍK, Jiří (oponent)
V rámci tématu natáčení při nízkých hladinách osvětlení bych chtěl kromě filmového negativu a ostatních k němu se vztahujících již probádaných vlastností a skutečností věnovat pozornost především současným digitálním kamerám využívaných v kinematografii. Dále bych toto téma rozvinul v oblasti problematiky dynamického rozsahu, barevné reprodukce a dalších parametrů, které výrazně ovlivňují práci a vyjadřovací prostředky kameramana v podmínkách s nízkou hladinou osvětlení. Dalším důležitým aspektem jsou v této problematice skutečné parametry a limity současných zobrazovacích systémů (digitální projekce, LCD monitory a televize, OLED, a jiné technologie) a celkového digitálního řetězce, po kterém může teprve dojít ke shlédnutí a porovnání kvalit výsledného obrazu.
Obrazové senzory v kameramanské praxi
Pospíšil, Petr ; MYSLÍK, Jiří (vedoucí práce) ; ŠEC, Martin (oponent)
Souhrn a popis jednotlivých typů digitálních obrazových senzorů, jejich vlastnosti a využití těchto znalostí při práci kameramana.
Současné kamery v digitální kinematografii
Vlnas, Jan ; MYSLÍK, Jiří (vedoucí práce) ; JÍCHA, Marek (oponent)
Obsahem bakalářské práce je porovnání nejpoužívanějších digitálních kamer současnosti v oblasti profesionální kinematografie, ale i v oblasti nízkorozpočtových projektů. Nebudou ale pouze popisovány technické rozdílnosti a parametry jednotlivých typů, jakými jsou rozlišení, velikost senzoru nebo rychlost snímání. Hlavním těžištěm práce budou praktické kvalitativní testy parametrů, které bývají
Nástup DCP a proměna distribuce
Žaloudková, Klára ; OUKROPEC, Petr (vedoucí práce) ; Horák, Petr (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je nastínit změny, které přinesla digitalizace filmovému průmyslu. Zjednodušeně- jak se proměňuje distribuce po nástupu DCP. K digitalizaci směřoval vývoj postupně téměř deset let. Velmi se o ní diskutovalo, protože toto téma zasáhlo řadu společenských a mediálních oblastí, především také oblast televizního vysílání. Časem se dospělo do bodu, kdy přestalo jít o volbu, ale z digitalizace se v podstatě stala nutnost. Od roku 2009 propukla digitalizace v plné své síle a nepochybně se tak stalo díky stoupající oblibě 3D filmů, která proces urychlila. Na konci práce uvádím předpokládané tendence, jak se do budoucna bude vývoj ubírat.
Kamery pro digitální kinematograii, vlas tnosti a kvalitativní parametry
Polách, Martin ; JÍCHA, Marek (vedoucí práce) ; KOŠŤÁL, Emil (oponent)
Práce rozbírá zásadní digitální kamery a technologie, které má k dispozici kameraman při natáčení celovečerních snímků, reklam a TV obsahu. Zaměřil jsem se obzvláště na kamery, které jsou komerčně dostupné v roce 2012, jakými jsou např. Arri Alexa, RED EPIC, Sony F65, Phantom FLEX, Phantom 65 a několik dalších poloprofesionálních kamer. V práci rozebírám také počátky a historii digitálních kamer od devadesátých let, kdy začaly vznikat první kamery vůbec schopné konkurovat filmové surovině, a vývoj druhé generace kamer jako Panavision Genesis Arri D20/D21 či RED ONE. Část práce je věnována technickým vlastnostem a parametrům, které jsou od současných high-endových kamer vyžadovány.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.