Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Plánování výuky zaměřené na průřezová témata RVP ZV a ověřování dopadů této výuky na rozvoj klíčových hodnot a postojů žáka na 1. stupni ZŠ
Frkalová, Nikola ; Stará, Jana (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
Cíl práce V teoretické části diplomové práce je mým cílem zmapovat možnosti učitele při začleňování průřezových témat do výuky na 1. stupni základní školy, především průřezové téma, které se zabývá výchovou k myšlení v evropských a globálních souvislostech. Ráda bych se zaměřila na to, jak učitel může v rámci výuky rozvíjet žákovské hodnoty a postoje, které se k průřezovým tématům vztahují, a zároveň, jak lze zjišťovat dopady takto orientované výuky a dále s nimi pracovat. Chci se zaměřit i na vymezení požadavků na učitele preferujícího přístup k výuce orientovaný na postoje a hodnoty. V empirické části práce zpracuji případovou studii na základní škole, která zmapuje práci s metodikou pro zjišťování postojů a hodnot žáků a účinnost výukové intervence představující cílenou práci s postoji a hodnotami žáků. Sběr dat proběhne formou zúčastněného pozorování a shromažďování dokumentů a artefaktů ve třídě. Vztah výzkumného problému a výzkumných otázek Na základě osvojených znalostí a získaných zkušeností jsem si stanovila následující otázky, na které by měla práce odpovědět: Jak rozvíjí učitel postoje a hodnoty vyplývající z vymezení průřezových témat rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání? Jaké metody zjišťování vlivu výuky na postoje a hodnoty žáků učitel využívá? Jaký vliv má...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.