Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Improvizace a tvořivost v taneční a pohybové výchově na 1.stupni ZŠ
Bukvičková, Jitka ; Hník, Ondřej (vedoucí práce) ; Krčmářová, Tereza (oponent)
Cílem této diplomové práce je připomenout význam dvou vybraných kategorií vzdělávacího obsahu oboru taneční a pohybové výchova na 1. st. ZŠ: improvizace a tvořivosti, jejich pojetí a realizace ve výuce. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se nejprve zabývá tancem vycházejícím z pohybu - nejpřirozenější činnosti každého člověka. Dále je představen předmět taneční a pohybová výchova a uvedena jeho charakteristika. Následující kapitoly popisují význam improvizace a tvořivosti v taneční a pohybové výchově. Praktická část je tvořena kvalitativním výzkumem, jehož hlavním cílem bylo zjistit, jak jsou v praxi v taneční a pohybové výchově naplňovány improvizace a tvořivost. Výzkum byl proveden metodou zúčastněného pozorování. V této části jsou rovněž prezentovány jeho výsledky.
Zážitková hra jako stimul filozofického dialogu
VAŠTÍKOVÁ, Olga
Práce se zabývá využitím zážitkové hry jako stimulu filozofického dialogu. Teoretická část přibližuje metodu zážitkové hry a filozofického dialogu v rovině pojmů, konceptů, základních východisek. Seznamuje také s teorií programu, která je základem pro druhou, praktickou část práce - tvůrčí projekt. Praktická část je pokusem aplikovat zážitkovou hru jako stimul filozofického dialogu. Jde o tvůrčí projekt, který se zaměřuje na možnost využití zážitkové hry a filozofického dialogu v jednom výchovně vzdělávacím programu v prostředí školním i mimoškolním. Obsahově vychází z průřezového tématu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání z roku 2017, vydaného Ministerstvem školství mládeže a tělovýchovy České republiky.
Improvizace a tvořivost v taneční a pohybové výchově na 1.stupni ZŠ
Bukvičková, Jitka ; Hník, Ondřej (vedoucí práce) ; Krčmářová, Tereza (oponent)
Cílem této diplomové práce je připomenout význam dvou vybraných kategorií vzdělávacího obsahu oboru taneční a pohybové výchova na 1. st. ZŠ: improvizace a tvořivosti, jejich pojetí a realizace ve výuce. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se nejprve zabývá tancem vycházejícím z pohybu - nejpřirozenější činnosti každého člověka. Dále je představen předmět taneční a pohybová výchova a uvedena jeho charakteristika. Následující kapitoly popisují význam improvizace a tvořivosti v taneční a pohybové výchově. Praktická část je tvořena kvalitativním výzkumem, jehož hlavním cílem bylo zjistit, jak jsou v praxi v taneční a pohybové výchově naplňovány improvizace a tvořivost. Výzkum byl proveden metodou zúčastněného pozorování. V této části jsou rovněž prezentovány jeho výsledky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.