Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Poptávka po službách lyžařských škol v Krkonoších
Čápová, Hana ; Macáková, Libuše (vedoucí práce) ; Nečadová, Marta (oponent)
Cílem práce je popsat a analyzovat hlavní determinanty poptávky po službách lyžařských škol v Krkonoších z hlediska mikroekonomického. V úvodu se věnuji popisu segmentu lyžařských škol z hlediska přispění k tvorbě HDP a podílu na spotřebě domácností. Dále byly stanoveny hypotézy, zakládající se na definovaných determinatech, které jsem ověřovala pomocí dotazníkového šetření provedeného v zimní sezóně v roce 2008/2009 mezi klienty lyžařské školy Ski Baron v Dolním Dvoře. Zmíněn je i výzkum zaměřený na návštěvnost Krkonoš. Dalším bodem je srovnání dvou lyžařských škol vzhledem ke klientele (SKOL MAX ve Špindlerově Mlýně a SKi Baron v Dolním Dvoře).
Poptávka a marketinové možnosti v badmintonu
Hnilicová, Eva ; Macáková, Libuše (vedoucí práce) ; Nečadová, Marta (oponent)
Cílem práce je zmapovat situaci poptávky po badmintonu v České republice a ověřit, zda má tato poptávka rostoucí či klesající tendenci. Dále se zamyslet nad tím, jaké prostředky by napomohly rozvoji poptávky po badmintonu. Určitou perspektivou do budoucna je rozvoj marketingových aktivit. Možnosti sportovního marketingu se pokouším prezentovat na praktickém příkladu společnosti SPORT INVEST Marketing, zastupující současného nejlepšího českého badmintonistu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.