Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace destinace Klatovsko
TOMANOVÁ, Věra
Cílem práce je analýza marketingové komunikace destinace Klatovsko. Na základě analýzy identifikovat současné nástroje marketingové komunikace zvolené destinace cestovního ruchu a zhodnotit efektivitu jejich využití. Dále navrhnout optimální komunikační mix a opatření vedoucí k dalšímu rozvoji marketingové komunikace regionu Klatovsko jako destinace cestovního ruchu.
Marketingová komunikace destinace Blatensko
ŘÍSKÁ, Monika
Diplomová práce se zabývá analýzou nástrojů marketingové komunikace destinace Blatensko. Na základě analýzy jsou identifikovány současné nástroje marketingové komunikace a je zhodnocena efektivita jejich využití. Součástí práce jsou také návrhy optimálního komunikačního mixu destinace a návrhy opatření vedoucích k dalšímu rozvoji marketingové komunikace destinace Blatensko.
Marketingová komunikace destinace Mariánské Lázně
ZELINKOVÁ, Petra
Diplomová práce se zabývá analýzou nástrojů marketingové komunikace v destinaci Mariánské Lázně. Na základě analýzy jsou v práci identifikovány současné nástroje marketingové komunikace a je zhodnocena efektivita jejich využití. Součástí práce je také návrh optimálního komunikačního mixu destinace a návrh opatření vedoucích k dalšímu rozvoji marketingové komunikace města Mariánské Lázně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.