Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnímání Krušnohoří jako destinace cestovního ruchu mezi obyvateli České republiky
NEJEDLÁ, Žaneta
Bakalářská práce zahrnuje teoretickou rešerši vycházející z problematiky cestovního ruchu s důrazem na destinaci cestovního ruchu, destinační management a marketing. Praktická část přibližuje Krušnohoří jako cílovou destinaci, její vývoj a současnost, včetně působících destinačních organizací. Následně popisuje podobu a průběh dotazníkového šetření coby zvolenou metodu výzkumu. Vlastní výzkum zkoumá povědomí o Krušnohoří mezi obyvateli České republiky, jak destinaci vnímají a hodnotí v různých aspektech. Vyhodnocením a analýzou těchto výsledků byly získány podklady k přípravě návrhů pro rozvoj destinace a marketingové komunikace, což je hlavním cílem práce. Výsledky šetření budou také poskytnuty Destinační agentuře Krušnohoří k dalšímu potenciálnímu využití. V této práci se návrhy na rozvoj destinace týkají pořádání kulturní akce, nových ubytovacích možností a inovace v pěší turistice. V rámci návrhu marketingové komunikace jsou uvedeny možnosti pro uplatnění reklamy, osobního prodeje, vztahů s veřejností a podpory prodeje.
Image vybrané destinace
ROZTOČIL, Jiří
Image a brand destinace jsou důležitými konkurenčními nástroji destinačního marketingu. Organizace destinačního managementu by měly dbát na dobrou pověst a silnou značku, aby destinace obstála v konkurenčním boji. Bakalářská práce se zabývá hodnocením image města Plzně jako destinace cestovního ruchu. Hodnocení image je důležité nejen pro organizace destinačního managementu, ale pro všechny stakeholdery v destinaci, které ho mohou společně utvářet. Bakalářská práce vychází z výsledků dotazníkového šetření provedeného od září do prosince 2016, kterého se zúčastnilo 206 respondentů. Město Plzeň je velmi silně spojováno s pivem a pivovarnickou tradicí. Výsledky také potvrzují pozitivní vliv projektu Evropské hlavní město kultury 2015, protože respondenti si často pojí město s kulturou nebo kulturní atraktivitou. Výsledky šetření identifikují nové motivy, které lze využít v destinačním marketingu, jako silné značky sportovních klubů (FC Viktoria Plzeň, HC Škoda Plzeň) nebo úspěšných produktů (Škoda, Pilsner Urquell). Tyto zjištěné prvky image je třeba sledovat a posílit je, aby pozitivně působily na potenciální a současné návštěvníky města.
Analýza spolupráce subjektů v cestovním ruchu
KAŠTYLOVÁ, Klára
Náplní bakalářské práce je analýza spolupráce subjektů v cestovním ruchu se zaměřením na jižní Čechy. Cílem práce je analýza současného stavu spolupráce subjektů cestovního ruchu a její provázání na jednotlivé struktury. Práce se zaměřuje na podrobný popis, vymezení regionu a rozbor činnosti organizace cestovního ruchu, kterou má v oblasti na starost krajem zřizovaná organizace Jihočeská centrála cestovního ruchu. Dále se práce zaměřuje na představení jednotlivých turistických oblastí a charakteristiku potenciálu daného regionu. Úroveň spolupráce zapojených subjektů je analyzována hlavně za pomoci dotazníkového šetření v rámci řízených rozhovorů s manažery turistických oblastí a pracovníků centrály. Výsledkem práce je identifikace nedostatků a bariér ve spolupráci a identifikace dobrých příkladů s možností rozvoje spolupráce. Zjištěné závěry budou zajímavým podkladem při řízení činnosti a vhodným materiálem k dalšímu rozvoji cestovního ruchu v jižních Čechách.
Význam státního hradu Křivoklát pro cestovní ruch na mikroregionální úrovni
HRALOVÁ, Iva
Hlavním cílem této diplomové práce bylo posoudit vliv lokalizace státního hradu Křivoklát na cestovní ruch v mikroregionu. Pomocí dotazníkového šetření byl nejprve hrad posouzen v systému atraktivit cestovního ruchu v mikroregionu. Dále pak bylo zjišťováno, jak se návštěvníci v mikroregionu pohybují a jaká jsou hlavní místa jejich návštěvy. Nakonec se práce zaměřila na charakter spolupráce hradu se zainteresovanými institucemi v oblasti cestovního ruchu a na formu jejich spolupráce.
Význam hradu Roštejn pro cestovní ruch na mikroregionální úrovni
VÍTKOVÁ, Marie
Tato práce se zabývá hradem Roštejn a jeho významem pro cestovní ruch mikroregionu Telčsko, ve kterém se nachází. V diplomové práci je posouzen význam hradu Roštejn v rozvoji cestovního ruchu mikroregionu Telčsko a jeho zapojení do kontextu tohoto mikroregionu jako celku. Aby mohl být význam hradu hodnocen, bylo důležité stanovit dílčí cíle, které vedly k zjištění úrovně spolupráce hradu s možnými partnery a poznání návštěvníka mikroregionu. Dále byla pozornost věnována pohybu návštěvníků v daném mikroregionu s cílem určit hlavní cílová místa a trasy cestovního ruchu této oblasti a postavení hradu mezi těmito místy.
Kulturní cestovní ruch ve zvolené oblasti - Jihlava
NECKÁŘOVÁ, Alice
Cílem diplomové práce je vymezit kulturní cestovní ruch v České republice a analyzovat kulturní cestovní ruch v Jihlavě a navrhnout opatření ke kvalitativnímu zlepšení kulturního cestovního ruchu v oblasti. Zpracování práce předcházelo shromáždění a studium dostupných informací z knih, odborných publikací, propagačních materiálů, internetových stránek a jiných přístupných informací o dané problematice z této oblasti. Primární informace byly získány na základě vlastního terénního šetření, které bylo prováděno v průběhu roku 2008 formou fotodokumentace objektů a zjišťování stavu a přístupnosti objektů, v návaznosti na to bylo realizováno dotazníkové šetření, které probíhalo formou předtištěného dotazníku a řízených rozhovorů. V rámci šetření byla identifikována některá slabá místa a navržena opatření pro jejich odstranění. Dále byl vytvořen prospekt pro konkrétní kulturní akci, jedná se o prospekt {\clq}Horácké Vánoce`.
Produkty cestovního ruchu v regionech ČR (Jihomoravský kraj)
Krajíčková, Ivana ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakterizovat nabídku produktů cestovního ruchu v Jihomoravském kraji a zjistit, zda kraj využívá všechen svůj potenciál pro jejich tvorbu. V práci je také zhodnocena stávající produktová nabídka kraje ve vztahu s potenciálem a ve vztahu s poptávkou. V závěru práce jsou představeny návrhy tří produktů, které by mohly přitáhnout potenciální návštěvníky do Jihomoravského kraje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.