Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv demografických změn na marketing v České republice
Kašpar, Jan ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Palíšková, Marcela (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vlivem současných demografických změn na marketing. V práci jsou změny nejen podrobně charakterizovány a popsány, ale je zde také kladen důraz na marketingový pohled vzhledem k změnám, ke kterým v české společnosti dochází. Demografický vývoj je ovlivněn například celkovým počtem obyvatel, stárnutím populace nebo migrací. V České republice je nejvýraznější změnou stárnutí populace, a proto je práce zaměřena především na tento jev, který přináší zásadní proměnu v každodenním životě každého z nás. Stárnutí populace vede ke změnám věkové struktury ve všech vyspělých zemích včetně České republiky. Počty přibývajících seniorů budou mít obrovský dopad na ekonomiku, pozmění životní styl a také postavení této části populace ve společnosti. Všechny demografické změny vedou k otevírání nových marketingových příležitostí, na které je práce zaměřena.
Analýza marketingového makroprostředí podniku
DOLEŽALOVÁ, Eliška
Bakalářská práce se zabývá Analýzou marketingového makroprostředí podniku. "Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké vlivy a faktory působí na vybraný sortiment zboží a zhodnotit jejich míru a význam." První část práce je věnována literární rešerši. V druhé části je provedena analýza jednotlivých marketingových makroprostředí, jejich vyhodnocení a návrhy využití získaných informací. Prace také obsahuje popis podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.