Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Je Slevomat.cz efektivní marketingový nástroj?
Slavík, Lukáš ; Hronza, Martin (vedoucí práce) ; Čermáková, Klára (oponent)
Část firem, konkrétně 19,42 %, dosahuje po spolupráci se serverem hromadného nakupování Slevomat.cz ztráty. Možným vysvětlením je nevhodnost Slevomat.cz jako marketingového nástroje pro všechny typy obchodníků. Klíčovým faktorem pro zisk firem je v mnoha případech další nákup zákazníků za nezlevněnou cenu. Výsledky naznačují, že na návrat zákazníků k dalšímu nákupu má pozitivní vliv velikost firmy, nabízený druh zboží/služeb, spokojenost zaměstnanců a počet nově získaných zákazníků díky slevové akci. Důležitým determinantem návratu zákazníku se ukázalo být, zda podniky dosáhly po spolupráci se Slevomat.cz zisku a jak vysoká je relativní sleva. Naopak počet prodaných voucherů nemá na návrat zákazníků vliv. Pro inzerující firmu je tak výhodné nastavit optimální kombinaci relativní slevy a maximálního počtu nabízených kuponů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.