Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analysis of the Selected Firm
Mačát, Jakub ; Chudý, Martin (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
The aim of this diploma thesis is analysis of sales policy in the selected firm. Based on theoretical knowledge and concepts assess whether the selected firm uses the tools of marketing policies correctly and efficiently. The practical part is based on survey which was done as part of this diploma thesis, macro-micro economic, internal data and the established facts which are confronted with reality. The conclusion is about the specific recommendations for the sales policy of the selected firm.
Optimalizace procesů ve společnosti
Kratochvílová, Martina ; Ratičák, Milan (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Optimalizace procesů ve společnosti se zabývá nejdůležitějším firemním procesem – tvorbou software od jednání se zákazníky až po jeho předání. Součástí práce je analýza současného procesu, návrhy řešení zásadního problému a detailnější popis vybraného řešení včetně ekonomického zhodnocení. Při volbě návrhu řešení byl kladen důraz na to, aby byla splněna podmínka přijatelné nákladovosti a podmínka vstřícnosti vůči zákazníkům.
Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik
Novotná, Vanesa
NOVOTNÁ, V. Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá analýzou zákazníků vinařského podniku, která vede k navržení marketingové strategie vedoucí k dostání podniku do pově-domí potenciálních zákazníků a následného dosažení zisku. K analýze zákazníků bylo využito dotazníkové šetření, k analýze vybraného vinařství sběr sekundár-ních dat za pomoci hloubkového rozhovoru s majitelem. Po vyhodnocení byla na-vřena vhodná komunikace vedoucí k dosažení stanovených cílů.
Management kvality ve vybrané organizaci
DUDOVÁ, Klára
Cíle této diplomové práce s názvem "Management kvality ve vybrané organizaci" bylo předložení návrhů na zlepšení systému řízení kvality. Analýza vybraných oblastí systému managementu kvality byla provedena v nadnárodní společnosti sídlící v Českých Budějovicích. V návaznosti na informace získané ze studia odborné literatury a zpracování literárního přehledu byla provedena analýza systému managementu kvality. Prostřednictvím strukturovaných rozhovorů s vedoucími pracovníky vybraných úseků a přezkoumáním interních materiálů společnosti byly zhodnoceny vybrané oblasti tohoto systému. Zjištěné nedostatky plynoucí z provedené analýzy byly podkladem pro vytvoření návrhů na zlepšení a zefektivnění systému řízení a dosažení lepších výsledků.
Principy řízení podniku podle Tomáše Bati
LITOŠOVÁ, Olga
Bakalářská práce se zabývá problematikou principů řízení firmy, které používal Tomáš Baťa, a to konkrétně s ohledem na zákazníka a na finanční stránku podniku. Práce obsahuje vymezení základních pojmů v oblasti řízení, životopis Tomáše Bati, historii firmy, obecnou soustavu řízení firmy Baťa a informace o finanční analýze a jejich vybraných ukazatelích. Ve druhé části je nejprve představena současná situace společnosti Baťa ve světě a v České republice. Následující kapitoly se zabývají principy, které byly ve firmě vytvořeny v minulosti. Konkrétně se jedná o principy obecné, principy ve vztahu k zákazníkovi a principy v oblasti finančního řízení. Ty jsou dále místy obohaceny o zjištěné informace ze současnosti. V oblasti finančního řízení lze najít zpracované hospodaření současné firmy Baťa, a.s. za roky 2000 až 2016 a podrobné hodnocení posledních čtyř let na základě horizontální a vertikální analýzy a analýzy vybraných poměrových ukazatelů. V závěru jsou zmíněny návrhy na změnu řízení, které by mohly vést ke zvýšení spokojenosti zákazníka, zvýšení tržeb a tím i zlepšení výsledku hospodaření.
Aplikace marketingu ve vybrané české firmě
ZÁRUBA, Filip
Bakalářská práce představuje aplikaci marketingu ve společnosti Jednota družstvo České Budějovice. Cílem práce je zjistit, zda firma využívá marketingové nástroje, případně přijít s novými metodami ve snaze jejich marketing optimalizovat. První část práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají dané problematiky. Tyto teoretické pojmy a principy jsou poté aplikovány na vybrané firmě v druhé části bakalářské práce. V této části je ukázáno, jak je marketing ve vybrané firmě realizován. Na základě toho jsou navrženy možné změny ve vykonávání marketingu firmy. Problematika je v zásadě řešena návrhem nových nebo zdokonalením stávajících marketingových činností.
Analysis of the Selected Firm
Mačát, Jakub ; Chudý, Martin (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
The aim of this diploma thesis is analysis of sales policy in the selected firm. Based on theoretical knowledge and concepts assess whether the selected firm uses the tools of marketing policies correctly and efficiently. The practical part is based on survey which was done as part of this diploma thesis, macro-micro economic, internal data and the established facts which are confronted with reality. The conclusion is about the specific recommendations for the sales policy of the selected firm.
Optimalizace procesů ve společnosti
Kratochvílová, Martina ; Ratičák, Milan (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Optimalizace procesů ve společnosti se zabývá nejdůležitějším firemním procesem – tvorbou software od jednání se zákazníky až po jeho předání. Součástí práce je analýza současného procesu, návrhy řešení zásadního problému a detailnější popis vybraného řešení včetně ekonomického zhodnocení. Při volbě návrhu řešení byl kladen důraz na to, aby byla splněna podmínka přijatelné nákladovosti a podmínka vstřícnosti vůči zákazníkům.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.