Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Budování věrnostrních programů jako nástroj marketingové komunikace
Shatova, Mariya ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Magdyčanská, Radmila (oponent)
V této práci jsou popsány věrnostní programy jako nástroj marketingové komunikace se zákazníky. První kapitola pojednává o teoretických východiskách, z nichž se dá pochopit, proč věrnostní programy jsou nezbytným a velmi účinným nástrojem komunikace se zákazníkem. Jak založit účinný věrnostní program. Druhá kapitola seznámí čtenáře s historií věrnostních programů a prvním věrnostním programem, který byl založen společností American Airlines. Třetí kapitola popisuje věrnostní programy ve třech aeroliniích a seznamuje s tím, jaké moderní věrnostní programy tyto společnosti nabízejí. Poslední část je zaměřena na analýzu, která byla získána provedením vlastního výzkumu. Prostřednictvím této analýzy je ukázáno, že věrnostní programy jsou široce vnímány lidmi a mohou být úspěšně prosazené u různých společností. Druhá část výzkumu se týká leteckých společností a ukazuje, jak jsou věrnostní programy využívané a vnímané v tomto konkrétním případě.
Loyalty programs in the hospitality industry
Halásová, Lenka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Doubek, Karel (oponent)
Práca sa zaoberá vernostnými programami, a to konkrétne v hotelierstve. Cieľom práce je na konkrétnom príklade ukázať zavádzanie vernostného programu v hotelierstve, a to aj preto, že tieto informácie nie sú literatúrou ucelene spracované. V teoretickej časti je priblížená história a základné pojmy ako z hotelierstva tak marketingu, z oblasti nástroja komunikačného mixu a podpory predaja -- vernostných programov pre zákazníkov. V druhej časti je pozornosť venovaná konkrétnemu vernostnému programu Hotelu Adria Praha zavádzanému v roku 2008, na ktorom autorka práce spolupracovala. Je tu popísaný celý postup počínajúci myšlienkou takýto program zaviesť, cez jeho tvorbu, distribúciu a súčasné čiastočné vyhodnotenie jeho úspešnosti. Záver práci patrí myšlienkam o zmysle takého programu v súčasnom stave hotelierstva a cestovného ruchu v Prahe a celej ČR. Takisto je načrtnutý mnou očakávaný budúci vývoj.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.