Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh dílčí části informačního systému pro firmu Plynoterm, spol. s.r.o.
Jaša, Alois ; Bauer, Oldřich (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení informačního systému ve firmě Plynoterm, spol. s r.o. Je provedena analýza současného stavu informačního systému metodou HOS 8. Na základě zjištěných skutečností, které se porovnají s požadavky firmy, je navrženo několik řešení. Jednotlivá řešení se porovnají mezi sebou podle zvolených kritérií a vybere se optimální varianta. U zvoleného návrhu pak zhodnotíme jeho přínosy pro firmu.
Návrh aplikace pro podporu řízení vztahů se zákazníky
Kozák, Jan ; Kovář, Miroslav (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na návrh webové aplikace pro podporu řízení vztahů se zákazníky a souvisejících obchodních procesů na základě požadavků a analýzy současného stavu ve vybrané společnosti použitím technologie PHP a databáze MySQL.
Návrh aplikace pro podporu řízení vztahů se zákazníky
Kozák, Jan ; Kovář, Miroslav (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na návrh webové aplikace pro podporu řízení vztahů se zákazníky a souvisejících obchodních procesů na základě požadavků a analýzy současného stavu ve vybrané společnosti použitím technologie PHP a databáze MySQL.
Návrh dílčí části informačního systému pro firmu Plynoterm, spol. s.r.o.
Jaša, Alois ; Bauer, Oldřich (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení informačního systému ve firmě Plynoterm, spol. s r.o. Je provedena analýza současného stavu informačního systému metodou HOS 8. Na základě zjištěných skutečností, které se porovnají s požadavky firmy, je navrženo několik řešení. Jednotlivá řešení se porovnají mezi sebou podle zvolených kritérií a vybere se optimální varianta. U zvoleného návrhu pak zhodnotíme jeho přínosy pro firmu.
Telemarketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Juránek, Patrik ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na popis telemarketingu a jeho druhů. Následně se věnuji databázovému marketingu od budování databáze, přes typy databázového marketingu až po data mining. Pro efektivní telemarketing je důležité využívat Pro efektivní telemarketing je důležité aby byly využívány různé nástroje, specifické formy hovorů, znalost struktury telefonního rozhovoru a umět jednat v obtížných situacích se zákazníky. Nedílnou součástí je i spravedlivý systém odměňování a dobře nastavené výběrové řízení. Podstatou praktické části je aplikace získaných teoretických poznatků na operátory a vedoucí pracovníky telemarketingových agentur. Výsledky provedeného dotazníkového výzkumu jsou interpretovány s cílem zanalyzovat za jakých podmínek je telemarketing efektivním nástrojem marketingové komunikace. Dosažená zjištění jsou následně využita pro formulaci vhodných doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.