Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelské prostředí Španělska
Vlčková, Daniela ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Křenková, Eva (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá podnikatelským prostředí Španělska. Hlavním cílem práce je prostřednictvím PEST analýzy charakterizovat současné španělské podnikatelské prostředí a na základě této analýzy identifikovat jeho hlavní výhody a nevýhody. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola popisuje metodiku analýz, které jsou využívány pro identifikování podnikatelského prostředí. Druhá kapitola se zaměřuje na informace o Španělsku, na historický a ekonomický vývoj, politické a sociálně-kulturní prostředí. Třetí kapitola je věnována individuálním rozhovorům se zástupcem agentury Czechtrade a manažerem firmy USSPA. Práce by tak měla poskytnout ucelené informace podnikatelům, kteří uvažují o rozvoji svých podnikatelských aktivit ve Španělsku.
Specifika obchodního jednání v Číně
Tycová, Tereza ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Volfová, Jitka (oponent)
Diplomová práce má za cíl poskytnout komplexní pohled na obchodní jednání s čínskými partnery, zejména s ohledem na interkulturní rozdíly a zvláštnosti obchodního protokolu. Práce je rozdělena do čtyřech kapitol, které se věnují Číně jako teritoriu, kulturním zvláštnostem, obchodnímu protokolu a také vybranému obchodnímu jednání mezi českou a čínskou společností. Znalost čínských "pravidel hry" a dostatečná příprava na jednání jsou nezbytnými předpoklady pro dlouhodobý úspěch na čínské scéně.
Obchodní a kullturní specifika Taiwanu
Březinová, Gabriela ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Trojanová, Kamila (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá obchodními a kulturními specifiky Taiwanu, které porovnává s ostatními kulturami, zejména s českou. Cílem práce je poukázat na kulturní odlišnosti evropských zemí ve vztahu k Taiwanu a přispět tak k lepšímu rozvoji jejich vzájemné obchodní spolupráce. Výzkumná otázka se zabývá především kulturními rozdíly mezi Taiwanem a Českou republikou, na které je třeba brát ohled při rozvíjení česko-taiwanské spolupráce na poli mezinárodního obchodu. První kapitola seznamuje se základními charakteristikami Taiwanu, druhá se zabývá zahraničním obchodem Taiwanu se zaměřením na Českou republiku. Následující kapitola se věnuje kulturním specifikům, která definoval pan G. Hofstede, dále jsou specifika promítnuta v obchodním jednání. V závěru práce popisuji svoje osobní zkušenosti z pobytu na Taiwanu. Tato práce poskytuje stručný přehled odlišností taiwanské kultury a jejich vliv na obchodní jednání.
Podnikatelské prostředí USA z pohledu českých subjektů
Haškovcová, Kristýna ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Vleugels, Marta (oponent)
Tématem této bakalářské práce je analýza podnikatelského prostředí ve Spojených státech amerických a cílem je poskytnout informace podnikatelům, kteří by měli zájem o expanzi na americký trh. V první kapitole vymezuji pojem podnikatelské prostředí a jakým způsobem může být hodnocena jeho kvalita. Ve druhé kapitole analyzuji podnikatelské prostředí v USA pomocí PEST analýzy. Ve třetí kapitole se zabývám kulturními specifiky americké kultury. Jako metodu práce jsem zvolila PEST analýzu a interview.
Podnikatelské prostředí USA
Faltejsková, Zuzana ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Karpová, Eva (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o podnikatelském prostředí Spojených států amerických jakožto jedné z nejvýznamnějších ekonomik světa. Hlavním cílem práce je prostřednictvím PEST analýzy charakterizovat současné americké podnikatelské prostředí a na základě této analýzy identifikovat jeho hlavní výhody a nevýhody. Práce by tak měla poskytnout ucelené informace podnikatelům, kteří uvažují o rozvoji svých podnikatelských aktivit v USA. Pro naplnění cíle je práce rozdělena do čtyř hlavních kapitol.
Podnikatelské prostředí, obchodní a kulturní specifika Indie se zaměřením na společnost ArcelorMittal
Štrublíková, Eva ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Toman, Karel (oponent)
Cílem této bakalářské práce je nejen přinést teoretické informace o obchodním jednání v této asijské zemi, ale zároveň danou problematiku uvést v komparaci s českou, potažmo západoevropskou kulturou. Z toho vyplývající závěry jsou dále využity k charakteristice indické společnosti, podnikatelského prostředí a stávající spolupráce na poli mezinárodního obchodu i firem v soukromém sektoru. Podstatná část práce je věnována konkrétně analýze vstupu a působení firmy ArcelorMittal na českém trhu. Závěr práce se zabývá aktuální situací podniku a určité predikci vývoje v následujících letech a zároveň hodnocení, zda je ArcelorMittal opravdu typicky indickým podnikem se všemi jeho specifiky, nebo zda se společnost během svého vývoje a expanze do světa stala zcela globalizovanou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.