Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postoje české veřejnosti k integraci cizinců v ČR – březen 2020
Spurný, Martin
V březnu 2020 se Centrum pro výzkum veřejného mínění Sociologického ústavu AV ČR v rámci svého pravidelného šetření zabývalo postojem české společnosti k otázce, zda by se cizinci žijící v České republice měli nebo neměli přizpůsobit našim životním zvyklostem. Kromě toho byla položena otázka na hodnocení důležitosti okolností, které ovlivňují přijetí cizinců.
Postoje české veřejnosti k cizincům – březen 2013
Buchtík, Martin ; Příběnská, Anežka
V březnovém šetření Centrum pro výzkum veřejného mínění zjišťovalo, do jaké míry česká veřejnost od cizinců dlouhodobě nebo trvale žijících v ČR očekává, že se přizpůsobí životnímu stylu a zvyklostem zde. Ptali jsme se také, nakolik mají vybrané okolnosti vliv na to, aby dotyčný, který se do České republiky přistěhoval ze zahraničí, nebyl vnímán jako cizinec.
Postoje české veřejnosti k cizincům– březen 2012
Buchtík, Martin
V březnovém šetření Centrum pro výzkum veřejného mínění zjišťovalo, do jaké míry česká veřejnost od cizinců dlouhodobě nebo trvale žijících v ČR očekává, že se přizpůsobí životnímu stylu a zvyklostem zde. Ptali jsme se také, nakolik mají vybrané okolnosti vliv na to, aby dotyčný, který se do České republiky přistěhoval ze zahraničí, nebyl vnímán jako cizinec.
Zvláštnosti podnikatelského prostředí, obchodní a kulturní zvyklosti Galície
Špetlíková, Tereza ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Zamykalová, Miroslava (oponent)
Práce pojednává o části Španělska jménem Galicie. Uvádím zde nejen základní charakteristiku země z hlediska geografického, historického či ekonomického, ale věnuji se zejména hledisku kulturnímu. Právě ve spojitosti s kulturními odlišnostmi se zaměřuji na obchodní jednání s Galicijci a jeho specifika. Cenné rady z oblasti galicijského podnikatelského prostředí ocení zejména obchodníci či investoři. Díky praktické části práce také přibližuji samotné Galicijce, o jejichž charakteru a povaze žádná, mě dostupná publikace, nehovoří.
Podnikatelské prostředí, kulturní specifika a obchodní zvyklosti nizozemského trhu, spolupráce s ČR
Fránová, Alžběta ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Adam, Jiří (oponent)
V první kapitole popisuji obecné charakteristiky nizozemského trhu z pohledu historické, politické či ekonomické pozice. Ve druhé kapitole se již věnuji konkrétním kulturním specifikům obou zemí (Nizozemska i České republiky) se zaměřením na konflikty v jednáních a kulturních odlišnostech. Poslední kapitola je věnována praktickému příkladu české firmy spolupracující s nizozemskou společností. Dále uvádím bližší nastínění vzniku jejich spolupráce, jak se aktuálně vyvíjí vzájemné partnerství a výhledy do budoucna.
Obchodní a kulturní zvláštnosti Jižní Koreje, aplikace na firmu Hyundai
Půčková, Kateřina ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Hlavním cílem této práce je přiblížit vystupování a jednání Korejců a to nejen z teoretického, ale i praktického hlediska. Popisuje základní obecné informace o Jižní Koreji. Zabývá se charakteristikou podnikatelského prostředí a možnostmi vstupu na tento trh. Přibližuje korejské zvyky a způsoby jednání a vysvětluje jak funguje spolupráce mezi českými a korejskými pracovníky ve firmě Hyundai Motor Manufacturing Czech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.