Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Konstrukční návrh zubové spojky
Kundýsek, Michal ; Prokop, Aleš (oponent) ; Řehák, Kamil (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je konstrukce zubové spojky pro obecné použití. Spojka byla prvně popsána, aby čtenář byl seznámen s problematikou spojky. Po přiblížení problematiky, vznikla praktická část, která se zabývala koncepčním návrhem zubové spojky. Byli vytvořené dva návrhy zubové spojky, aby byli zohledněné co nejvíce požadavků pro zákazníky. Po zhotovení modelu, vznikli pevnostní výpočty pro ověšení funkčnosti spojky. Výpočty se týkali především důležitých komponentu pro provoz spojky.
Konstrukční návrh zubové spojky pro aplikaci v kolejové dopravě
Pelíšek, Vojtěch ; Řehák, Kamil (oponent) ; Prokop, Aleš (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit konstrukční návrh zubové spojky pro aplikaci v kolejové dopravě. Práce předkládá ucelený pohled na tuto problematiku. Nejprve je proveden krátký teoretický úvod do dané problematiky. Následuje praktická část, kde je podrobně popsána konstrukce celé spojky a zejména nově navržená řešení. Provedené pevnostní výpočty se zabývají klíčovými komponenty, které jsou nezbytné pro zajištění bezpečného provozu. Tyto výpočty je možné aplikovat nejenom pro tento konkrétní případ, ale i na zubové spojky odlišných konstrukcí, jelikož v principu se tyto výpočty příliš neliší. V poslední kapitole, která se zabývá dynamickým modelem, jsou ověřeny veškeré teoretické předpoklady, zejména pohyby spojky a na ni působící zatížení. Pokud se tedy čtenář zabývá problematikou zubových spojek, a to nejenom v železničním průmyslu, předkládá tato práce ucelený pohled na tuto součást. Navržená spojka a veškeré provedené simulace jsou reálně využitelné v provozu.
Konstrukční návrh zubové spojky
Kundýsek, Michal ; Prokop, Aleš (oponent) ; Řehák, Kamil (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je konstrukce zubové spojky pro obecné použití. Spojka byla prvně popsána, aby čtenář byl seznámen s problematikou spojky. Po přiblížení problematiky, vznikla praktická část, která se zabývala koncepčním návrhem zubové spojky. Byli vytvořené dva návrhy zubové spojky, aby byli zohledněné co nejvíce požadavků pro zákazníky. Po zhotovení modelu, vznikli pevnostní výpočty pro ověšení funkčnosti spojky. Výpočty se týkali především důležitých komponentu pro provoz spojky.
Konstrukční návrh zubové spojky pro aplikaci v kolejové dopravě
Pelíšek, Vojtěch ; Řehák, Kamil (oponent) ; Prokop, Aleš (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit konstrukční návrh zubové spojky pro aplikaci v kolejové dopravě. Práce předkládá ucelený pohled na tuto problematiku. Nejprve je proveden krátký teoretický úvod do dané problematiky. Následuje praktická část, kde je podrobně popsána konstrukce celé spojky a zejména nově navržená řešení. Provedené pevnostní výpočty se zabývají klíčovými komponenty, které jsou nezbytné pro zajištění bezpečného provozu. Tyto výpočty je možné aplikovat nejenom pro tento konkrétní případ, ale i na zubové spojky odlišných konstrukcí, jelikož v principu se tyto výpočty příliš neliší. V poslední kapitole, která se zabývá dynamickým modelem, jsou ověřeny veškeré teoretické předpoklady, zejména pohyby spojky a na ni působící zatížení. Pokud se tedy čtenář zabývá problematikou zubových spojek, a to nejenom v železničním průmyslu, předkládá tato práce ucelený pohled na tuto součást. Navržená spojka a veškeré provedené simulace jsou reálně využitelné v provozu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.