Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingová komunikace v mezinárodním kros-kulturním prostředí
Anikienko, Valeriya ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na zkoumání vlivu kulturních faktorů na výběr strategie mezinárodní marketingové komunikace, s důrazem na komunikaci v internetovém prostředí. V teoretické části jsem se věnovala popisu možných strategií marketingové komunikace vzhledem ke kulturnímu kontextu a současným světovým trendům. Dále je za pomoci sekundární analýzy dřívějších výzkumů prozkoumána otázka působení kulturních faktorů v internetovém prostředí, konkrétně jejich vliv na design a obsah webových stránek. V praktické části je provedena deskriptivní analýza současných tendencí ve výběru strategií internetové komunikace internacionálních firem ve vybraných segmentech. Práce je rozšířena o výsledky hloubkového rozhovoru s experty v oblasti mezinárodního a digitálního marketingu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.