Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza vzdělávacího systému ve společnosti Petrof
Dobruská, Aneta ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Cílem bakalářské práce je popis a analýza vzdělávacího systému ve společnosti PETROF. Teoretická část práce vymezuje hlavní pojmy z oblasti podnikového vzdělávání, definuje jeho cíle, jednotlivé fáze, metody a současné trendy. Navazující praktická část stručně popisuje společnost PETROF a dále se zabývá samotnou analýzou zavedeného vzdělávacího systému. Zároveň je v této části práce upozorněno na problematiku získávání kvalifikovaných pracovníků na nosné pozice v oboru výroby hudebních nástrojů a zdroje ze kterých lze tyto zaměstnance čerpat. Také je zmíněna nutnost dlouhodobé výchovy zaměstnanců z důvodu vysoce specifických pracovních pozic. Na základě komplexní analýzy jsou stanoveny silné a slabé stránky současného vzdělávacího systému ve společnosti a navržena doporučení, která povedou k zefektivnění.
Analýza systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců
Smejkalová, Žaneta ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Sovová, Andrea (oponent)
Bakalářská práce se věnuje tématu analýza systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve firmě ALS Czech Republic s.r.o. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit vzdělávací systém této společnosti, zjistit jeho slabé a silné stránky a případně navrhnout zlepšení tohoto systému. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a analytickou. Teoretická část obsahuje seznámení s danou problematikou. Nejdříve je definováno podnikové vzdělávání a rozvoj zaměstnanců, dále je práce zaměřená na jednotlivé kroky procesu vzdělávání, jako je identifikace potřeb vzdělávání, plánování, realizace a vyhodnocení procesu vzdělávání. Na teoretickou část navazuje analytická část, která se zabývá analýzou systému vzdělávání v dané společnosti.
Analýza systému podnikového vzdělávání
Pospíšilová, Zuzana ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Fučíková, Jana (oponent)
Práce se zabývá vzděláváním a rozvojem zaměstnanců, jako jedněmi z hlavních oblastí moderní personalistiky v podniku. Prostřednictvím analýzy systému podnikového vzdělávání ve společnosti XY je poukázáno na přínosy, které má pro podnik správná organizace vzdělávacích aktivit ve vztahu k pracovnímu výkonu. V teoretické části je vysvětlena základní terminologie a jednotlivé procesy vážící se k problematice podnikového vzdělávání. Zahrnuje formulaci strategie v oblasti vzdělávání, zjišťování potřeb, plánování, realizaci a hodnocení celého systému. Praktická část obsahuje analýzu systému podnikového vzdělávání ve společnosti XY. Tento systém je hodnocen ze dvou hledisek -- organizačního a zaměstnaneckého. Na základě tohoto hodnocení jsou navrženy optimalizační úpravy systému.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.